اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

جابجایی بیش از 398 هزار مرسوله پستی در کردستان

مدیرکل پست کردستان گفت: طی ماه جاری398 هزار و 724 مرسوله پستی در استان جابجا شده است.

جابجایی بیش از 398 هزار مرسوله پستی در کردستان

طاهر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر 191 دفتر پست روستایی و 190 دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در 6 ماه نخست امسال در مجموع یک‌میلیون و 994 هزار و 712 مرسوله پستی در استان جابجا شد است که نسبت به مدت مشابه پارسال 27 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پست کردستان به وضعیت میزان مرسولات پستی استان در آذرماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه هم اشاره کرد و گفت: در آذرماه سال گذشته 338 هزار و 791 مرسوله شامل 186 هزار و 605 مرسوله وارد و 152 هزار 186 مرسوله صادره در کردستان جابجا شده است.

به گفته محمدی، در آذرماه امسال 398 هزار و 724 مرسوله شامل 182 هزار و 501 مرسوله وارده و  216 هزار و 223 مرسوله صادره در استان جابجا شده است.

رشد 18 درصدی جابجایی مرسولات پستی 

وی با بیان اینکه رشد ترافیک در مجموع مرسولات وارده و صادره  18 درصد و رشد مرسوله‌های صادره 42 درصد بوده است، خاطرنشان کرد: کردستان در زمینه درآمدرتبه اول کشور را در آبان ماه و آذر ماه امسال به دست آورده است.

مدیرکل پست کردستان تصریح کرد: در بحث ترافیک مرسولات پستی نیز اداره کل پست استان کردستان رتبه 9 کشوری را  بدست آورده است.

محمدی میزان تحقق درآمدهای این اداره کل در ۶  ماهه نخست امسال را برابر با ۱۰۳ درصد عنوان کرد و افزود: از نظر درآمد در نیمه نخست امسال رتبه ۶ کشوری را به دست آورده‌ایم.

به گفته وی، در نیمه اول سال‌جاری میزان تحقق ترافیک پستی در کردستان ۹۸ درصد بوده و در این بخش موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شده‌ایم.

وی به میانگین زمانی به مقصد رسیدن بسته‌های پُستی در استان اشاره کرد و گفت: زمان به مقصد رسیدن بسته‌های پُستی با توجه به نوع عادی، سفارشی، ویژه بودن، داخل استان، استان‌های همجوار و سایر استان‌ها متفاوت است، اما روند توزیع عادی بوده و در پیک جدید کرونا نیز هیچگونه مشکلی از این بابت نداشتیم.

مدیرکل پست کردستان از مردم خواست در صورت مراجعه به ادارات پُست، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: مراجعان آدرس و کدپستی مرسوله را دقیق ثبت کنند تا مشکلی در روند ارسال بسته به وجود نیاید.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول