اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

یک جای کار، می‌لنگد/ سکوت شورا در برابر تخلف اداری شهردار تبریز!

یک جای کار در مدیریت شهری و تصمیمات خلق‌الساعه شهردار تبریز که گفته می‌شود توسط برخی مشاوران عباس رنجبر طراحی و مدیریت می‌شود، می‌لنگد.

یک جای کار، می‌لنگد/ سکوت شورا در برابر تخلف اداری شهردار تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با وجود گذشت ۴۸ ساعت از حواشی مربوط به انتصاب سرپرست جدید سازمان "توسعه عون ابن علی و پارک طبیعت" از سوی عباس رنجبر و موضع‌گیری صریح فرماندار تبریز هنوز هیچ یک از اعضای شورای ششم به این موضوع چالش برانگیز واکنش نشان نداده‌اند.

اگر تا پیش از این و پس از برخی انتصابات مسأله‌دار قبلی عباس رنجبر، موضوع انتقادات گسترده اعضای شورا و ناظران بیرونی به برخی از این انتصابات از سوی رسانه‌های حامی رنجبر و مدافعان وی در درون شورا، با تحلیل‌هایی نظیر "سهم‌خواهی"،و "فشار به شهردار"  یا هر عنوان دیگری مورد نقد و تحلیل قرار می‌گرفت، حالا و به موازات "تخلف اداری" خوانده شدن انتصاب اخیر آقای شهردار، که مصداق دخالت در وظایف و مسوولیت‌های مدیریت استان تلقی می‌شود، اعضای شورای شهر اعم از مخالفان و مدافعان عباس رنجبر با توسل به سکوت مصلحتی از کنار این موضوع عبور کرده و واکنشی در این خصوص نشان نداده‌اند.

فراموش نکنیم که سازمان‌هایی همچون "قطار شهری" و "عون ابن علی"، از جمله مجموعه‌هایی به شمار می‌روند که ریاست شورای سازمان و ریاست هیات مدیره آنها، برعهده استاندار و معاون عمرانی وی نهاده شده و هرگونه دخالت شهردار در ساز و کارهای مدیریتی و نیز عزل و نصب مدیران‌عامل این سازمان‌ها، تخلف و تقابل آشکار به شمار می‌رود.

قطع به یقین و فارغ از هرگونه پیش داوری و قضاوت، به نظر می‌رسد یک جای کار در مدیریت شهری و تصمیمات خلق‌الساعه  شهردار تبریز که گفته می‌شود توسط برخی مشاوران عباس رنجبر طراحی و مدیریت می‌شود، می‌لنگد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول