اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برپایی دو بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در شرق و غرب هرمزگان

با دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه، دو بیمارستان صحرایی با ظرفیت هر کدام بیش از ۴۰ تخت بستری در راستای ارائه خدمات رسانی مؤمنانه بهداشتی - درمانی به هموطنان جنوب کشور در شرق و غرب استان هرمزگان بر پا شد.

برپایی دو بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در شرق و غرب هرمزگان

‌به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هم زمان با ایام سالگرد شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) به دستور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو واحد بیمارستان صحرایی با تمام امکانات و تجهیزات تخصصی در شهرستان‌های بندر سیریک و بندر چارک در استان هرمزگان برپا شد.

 سردار تنگسیری در مراسم افتتاح این بیمارستان‌ها گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس اینکه یک نهاد مردمی و همراه مردم است و با توجه به تأکید حضرت  آیت  الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و دستور فرمانده شجاع و ولایتمدار کل سپاه پاسداران ، مبنی بر حفظ روحیه مردمی سپاه و تداوم همیاری و خدمت رسانی ها به مردم ، امروز در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، دختر گرامی نبی مکرم اسلام، همکاران جهادی ما در فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه موفق شدند در یک روز، دو واحد بیمارستان صحرایی با تمام تجهیزات و امکانات در شرق و غرب استان هرمزگان برپا کنند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید براینکه ما برای ارائه خدمات رسانی در هر حوزه ای بر اساس اصل« وحدت بین مسلمین» با بسیج ظرفیت ها و منابع ، هرجایی که لازم باشد برای حفظ امنیت و منافع مردم کشورمان و کمک رسانی به آنها (چه سنی و چه شیعه) وظیفه ذاتی و خود را خادم این مردم ولایتمدار و انقلابی می‌دانیم.

دریادار پاسدار تنگسیری افزود: این بیمارستان ها که امروز افتتاح می شود شامل بخش های اورژانس، رادیولوژی، کودکان ، چشم پزشکی، داخلی، زنان، دندانپزشکی، سونوگرافی و داروخانه  می‌باشد و بصورت یک واحد بیمارستانی کامل، آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم  می‌باشد. 

 

 فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: پزشکان، پرستاران و همه همکاران ما در بهداری نیروی دریایی سپاه آمادگی کامل  دارند بصورت جهادی و مخلصانه برای خدمات‌رسانی درمانی به مردم عزیز کشورمان در محل‌های مورد نیاز  خدمت رسانی کنند و این موضوع هر سال، چندین مرحله بنا بر نیاز مردم و درخواست وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی اقدام می‌شود.

سردار تنگسیری گفت: امیدواریم هرچه زودتر با لطف و عنایت خداوند و مجاهدت‌های مسئولین بهداشت و درمان و کادر زحمتکش بیمارستان‌ها و البته همراهی مردم عزیز کشورمان بر رعایت اصول بهداشتی و ترزیق واکسن، بر ریشه کنی ویروس  منحوس کرونا نیز فائق بیاییم و سلامتی عمومی در جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام/ 88055/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول