جلوگیری از تخلف و تغییر کاربرد غیرقانونی در پاساژ علاء الدین ۲

شهردار منطقه 11 تهران گفت: رفع تخلف و تغییر کاربرد پاساژ علاءالدین ۲واقع در تقاطع خیابان جمهوری و شیخ هادی در طبقه منفی دو این ساختمان انجام شد.
خبرگزاری فارس ـ مجید حاجی: سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران توضیح داد: با توجه به گزارش مردمی مبنی بر تخلف و تغییر کاربرد در طبقه منفی دو پاساژ علاء الدین ۲که تبدیل انباری های این ساختمان به واحد های تجاری را گزارش می کرد؛ ضمن بازدید و کارشناسی های انجام شده، رفع خلاف این موضوع در دستور کار قرار گرفت. به گفته شهردار منطقه 11 در حال حاضر نسبت به رفع خلاف اقدام و تمهیدات قانونی لازم برای پیش گیری از ادامه تخلفات انجام شده است. انتهای پیام/
علاالدین ۲
15:37 - 25 آذر 1400

2 بازنشر
43 بازدید



1 پاسخ