اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران: تا پایان سال ۸ هزار تن کاغذ وارد بازار می‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز ۲۵ آذرماه در جریان سفر یک روزه خود به مازندران از کارخانه صنایع چوب و کاغذ این استان در ساری بازدید کرد و مدیرعامل این کارخانه گفت: تا پایان سال ۸ هزار تن کاغذ وارد بازار می‌کنیم.

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران: تا پایان سال ۸ هزار تن کاغذ وارد بازار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران در ساری از مراحل تولید کاغذ در آن کارخانه بازدید کرد و در جریان روند عملیاتی آن قرار گرفت. وی ضمن تقدیر از تلاش صنایع و کاغذ مازندران در تأمین بخشی از نیاز کاغذ کشور، گفت: هدف دولت حمایت از تولیدات داخلی است و از صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز در این راستا حمایت خواهیم کرد.

در این بازدید که محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، وی را همراهی می‌کرد، نیک‌نژاد مدیرعامل این کارخانه گفت: اگر دولت از ما حمایت کند متعهد می‌شویم تا در سال آینده ۴۰ هزار تن کاغذ برای چاپ کتاب‌های درسی را تأمین کنیم.

وی افزود: این کارخانه تا پایان سال ۸ هزار تن کاغذ وارد بازار می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول