اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دقیقی: تفاوت رفتاری مربی پرسپولیس نگران‌مان می‌کند/ حرکات آنها زشت بود

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: تفاوت رفتاری مطهری در قاب تلویزیون و کنار زمین نگران مان می‌کند.

دقیقی: تفاوت رفتاری مربی پرسپولیس نگران‌مان می‌کند/ حرکات آنها زشت بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید دقیقی پس از شکست پیکان برابر پرسپولیس اظهار داشت: امروز بازی خوبی را انجام دادیم ابتدا روی اشتباه گل خوردیم و در ادامه سعی کردیم که جبران کنیم، اما گل مفتی را خوردیم. تیم ما برخلاف حریف که حرفه ای است، جوان است. در روزی که می‌توانستیم حداقل مساوی کنیم، شکست خوردیم.

وی در مورد شرایط پیکان گفت: باشگاه با حضور اکبر محمدی برنامه بلند مدت دارد، اما فکر می‌کنم از نظر بودجه تیم مان جزو 2، 3 تیم آخر باشد. به غیر از ابراهیم صالحی 30 ساله، نفرات زیر 23 سال هستند. تیم جوان هم همیشه نمی‌تواند در بالا باشد. باید اعتماد کرد و نیازهایشان را برطرف کرد تا به شرایط بهتر باز گردیم.

مدیر تیم پیکان در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به پنالتی گفت: درگیری که بین لک و بازیکن ما ایجاد شد باعث پنالتی شد، اما با احترام به نظر داور، او می‌توانست ادامه بازی بدهد تا توپ وارد دروازه شود. تمام کادرفنی پرسپولیس و حامد لک که هم بازی خودم بوده است احترام قائلم اما بعد از آن صحنه اتفاقات زشتی رقم خورد که خودم به مطهری هم تذکر دادم. او در قاب تلویزیون که قرار می‌گیرد خیلی عاقل و با شخصیت ظاهر می‌شود، اما این حرکات در بازی در شان او نبود.

وی در مورد اینکه چه حرکتی انجام داد، عنوان کرد: به هرحال توقع بیشتری از او داریم. این تفاوت رفتاری آدم را نگران می‌کند. به هرحال آنها الگوی جوانان هستند و انتظار بیشتری می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول