اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کلهر: گل محمدی مقابل پیکان خلاقیت خود را نشان داد/ اشتباهات فردی در پرسپولیس در حال زیاد شدن است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی در این دیدار خلاقیت خود را نشان داد و نوع بازی خود را تغییر داد و توانست از نقاط ضعف پیکان به خوبی استفاده کند.

کلهر: گل محمدی مقابل پیکان خلاقیت خود را نشان داد/ اشتباهات فردی در پرسپولیس در حال زیاد شدن است

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: بازی فوق العاده ای بود و پرسپولیس تیم پیکان را به خوبی آنالیز کرده بود. یکی از نکات خوب بازی این بود که گل محمدی تغیر سیستم داد و نگذاشت که حریف دستش را بخواند، مخصوصا مجتبی حسینی که آشنایی کامل با نوع بازی گل محمدی را داشت. 

وی افزود: یحیی گل محمدی در این دیدار خلاقیت خود را نشان داد و نوع بازی خود را تغییر داد و توانست از نقاط ضعف پیکان به خوبی استفاده کند. کار خوب سرمربی پیکان هم این بود که از بازیکنان جوان مثل کوشکی که از بازیکنان مطرح لیگ است،  استفاده کرد. مهاجم پیکان در این بازی خط دفاعی پرسپولیس را اذیت کرد و توانست با ضربه پنالتی دروازه لک را باز کند. اشتباهات فردی در پرسپولیس در حال زیاد شدن است که این اشتباهات ممکن است برای این تیم مشکل ایجاد کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص داوری گفت:  پنالتی می توانست گرفته نشود این اشتباهات باعث به وجود آمدن تنش می شود. متاسفانه نداشتن VAR باعث می شود که بازیکنان تمرکزشان به روی مسائل حاشیه ای برود.

کلهر در خصوص کیفیت ورزشگاه دستگردی عنوان کرد: ورزشگاه دستگردی کیفیت پایینی دارد و در روند بازی تاثیر زیادی می گذارد. کی‌روش زمانی که رهبری تیم ایران را بر عهده گرفت اولین کاری که انجام داد اعلام کرد که زمین ورزشگاه ها را درست کنید و سکوها را رنگ بزنید. الان در باشگاه های ما زمین های استاندارد وجود ندارد. این مشکل هم به بازیکن آسیب می زند و کیفت بازی را پایین می آورد.

وی تصریح کرد: امیدوارم که با توجه به این که چند تیم در کورس قهرمانی هستند این اعتراضات کمتر شوند تا فوتبال پویاتری ببینیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول