اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هفته دهم لیگ برتر| اولین باخت گل‌گهر رقم خورد/ پیروزی جنجالی فولاد مقابل تیم قلعه‌نویی

در آخرین مسابقه هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم گل‌گهر در دیداری جنجالی مقابل فولاد خوزستان اولین شکست فصل خود را متحمل شد.

هفته دهم لیگ برتر| اولین باخت گل‌گهر رقم خورد/ پیروزی جنجالی فولاد مقابل تیم قلعه‌نویی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین مسابقه هفته دهم لیگ برتر در سیرجان بین دو تیم گل‌گهر و فولاد خوزستان از ساعت 17 برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.تیم گل‌گهرسیرجان که در نیمه اول 10 نفره شد در نیمه دوم بازی سراسر هجومی را ارایه کرد تا بلکه بتواند از اولین شکست فصل خود جلوگیری کند که موفق به انجام این کار نشد.

گل گهر 19 امتیازی و در رده سوم جدول باقی ماند و فولاد 16 امتیازی هفتم جدول است. برد فولاد رقابت در جمع مدعیان و بالانشینان جدول را داغ کرد. فاصله تیم استقلال صدرنشین با پرسپولیس رده پنجمی را فقط یک امتیاز کرد. در حال حاضر  دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک بدون باخت در لیگ برتر بیست و یکم حضور دارند که با 20 امتیاز در صدر جدول هستند.

در دقیقه 21 به دلیل اعلام پنالتی به سود فولاد و اخراج بازیکن گل‌گهر حدود 8 دقیقه متوقف بود و بازیکنان و مربیان گل‌گهر به شدت به تصمیم داور معترض بودند. داور برای نیمه اول این مسابقه 6 دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرد تا نیمه اول بازی 51 دقیقه طول بکشد. دروقت‌های تلف شده نیز بارها نیمکت نشینان گل‌گهر به داور اعتراض کردند که در نهایت داور به امیر قلعه‌نویی کارت زرد نشان داد.

داور: حمید حاج ملک

کمک داوران:  قهرمان نجفی – فرزاد بهرامی 

کارت زرد: امیر قلعه‌نویی( سرمربی گل‌گهر) مهران درخشان مهر، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک ( فولاد خوزستان)

کارت قرمز: امین پورعلی( دقیقه 22) از گل‌گهر

گل:  پریرا( دقیقه 29- پنالتی) برای فولاد

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول