اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیدعباسی: گل استثنایی دریافت کردیم/از بازی رضایت دارم اما نتیجه آزاردهنده است

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: گل استثنایی دریافت کردیم و در دقیقه ای بود که نتوانستیم واکنش نشان دهیم.

سیدعباسی: گل استثنایی دریافت کردیم/از بازی رضایت دارم اما نتیجه آزاردهنده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آبادان، داود سیدعباسی پس از شکست تیم فوتبال پدیده مقابل نفت آبادان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیم نفت تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می‌گویم. از نحوه بازی تیم رضایت دارم و بی نهایت تلاش کردیم. جوانان خوبی داریم و با احترامی که برای نفت قائل هستم با حداقل موقعیت یا بدون موقعیت به حریف باختیم. دقیقه‌ای گل خوردیم که هیچ واکنشی نتوانستیم نشان دهیم. 

وی ادامه داد: گل استثنایی خوردیم. تفاوت هر دو تیم در همان یک ضربه بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل هم برسیم. در چند صحنه خطرناک ظاهر شدیم، اما بخت و شانس با ما یار نبود. چیزی از قابلیت‌های تیم ما کم نشد. ناراحت بازیکنانم هستم وگرنه از نحوه بازی آنها رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درمورد داوری این مسابقه، خاطرنشان کرد: درست نیست که درمورد داوری صحبت کنم. در حیطه وظایف من نیست، اما نتایج بازی را در این بازی‌های نزدیک همان جزئیات رقم می‌زند. یک پرتاب اوت یا یک خطای ساده می‌تواند روند بازی را تغییر دهد. یک صحنه مشکوک به پنالتی بود و گاهی هم حریف اعتراض داشت. در کل از نحوه بازی تیم رضایت دارم، اما نتیجه آزار دهنده است. بازیکنان با آن همت و تلاش نتیجه را واگذار کردند. درمورد داوری هم کارشناسان نظر خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول