اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گل‌محمدی: با این برد در آینده امیدوارانه تر بازی می‌کنیم/ فکر می‌کنیم اراده‌ای برای قهرمان نشدن پرسپولیس وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:متاسفانه اشتباهات علیه پرسپولیس خیلی زیاد شده و این ذهنیت را برای ما ایجاد کرده که اراده‌ای برای قهرمان نشدن تیم ما وجود دارد.

گل‌محمدی: با این برد در آینده امیدوارانه تر بازی می‌کنیم/ فکر می‌کنیم اراده‌ای برای قهرمان نشدن پرسپولیس وجود دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: در مجموع بازی خوب و درگیرانه‌ای بود. نتیجه‌ای که می‌خواستیم را گرفتیم و واقعا بازی سختی داشتیم. پیکان تیم دونده و با برنامه‌ای است و بازیکنان ما خیلی انرژی گذاشتند. در جریان بازی زدن 3 گل سخت است ولی ما خوب دویدیم و جنگیدیم و از فرصت‌ها استفاده کردیم.در نهایت این برد را به هوادارنمان تبریک می‌گویم.

وی در خصوص اینکه هواداران تیمش در ورزشگاه حضور ندارند گفت: هواداران در استادیوم نیستند اما انرژی آنها را حس می‌کنیم و همیشه ما را دعا می‌کنند. امیدوارم آنها از این برد راضی باشند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اعتراضش به پنالتی پیکان گفت: از بیرون به ما گفتند لک ابتدا توپ را زد و داور در این صحنه اشتباه کرد. اگر این صحنه اشتباه باشد خیلی فشار روی تیم ما می‌افتاد. در هفته گذشته شرایط سختی بابت داوری داشتیم و فکر کنید اگر بازی 2 بر 2 می‌شد کار در مجموعه ما خیلی سخت می‌شد. امیدوارم داور صحنه پنالتی را درست گرفته باشد ولی اگر اینگونه نباشد و او دچار اشتباه شده باشد به خیلی چیزها مشکوک می‌شویم. فقط امیدوارم داور پنالتی را درست گرفته باشد.

گل‌محمدی در نشست خبری در خصوص بازی گفت: نتیجه‌ای که خواستیم را گرفتیم. گرفتن 3 امتیاز هدف اصلی ما بود و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. بازی واقعا سختی داشتیم و در خیلی از بازی فیزیکی و درگیرانه صورت گرفت. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم چون هم در دفاع و هم در حمله تمرکز خوبی داشتند. ان‌شاالله این برد به ما کمک می‌کند در بازی‌های آتی امیدوارانه تر بازی کنیم.

وی در خصوص اینکه 2 گل تیمش را بازیکنان تعویضی به ثمر رساندند گفت: همه بازیکنانی که در اختیار داریم کیفیت فنی خوبی دارند. در نهایت 11 نفر می‌توانند داخل زمین باشند ولی همه آنها به خصوص تعویضی ها با انگیزه کار کردند. هم اسدی و هم بازیکنان تعویضی دیگر عالی بازی کردند و عملکرد آنها راضی کننده بود.

سرمربی تیم پرسپولیس  در خصوص داوری گفت: صحنه‌های تاثیرگذار علیه ما از شروع لیگ تا الان خیلی اتفاق رخ داده است. داوران اشتباه می‌کنند ولی این اشتباهات سریالی واقعا نگران کننده است. صحنه پنالتی پیکان، خطای واضح بازیکن حریف روی لک بود. بازی 2 بر صفر به سود ما بود ولی با این پنالتی تحت فشار قرار گرفتیم. اگر گل دوم را می‌خوردیم پرسپولیس با این همه هوادار تحت فشار قرار می گرفت. من آقای مهدوی را می‌شناسم و او را انسانی پاک و با شخصیت می‌دانم، او از داوران پاکدست کشور است ولی باید قبول کند در آن صحنه اشتباه کرد. متاسفانه اشتباهات علیه پرسپولیس خیلی زیاد شده و این ذهنیت را برای ما ایجاد کرده که اراده‌ای برای قهرمان نشدن ما وجود دارد. تعداد اشتباهات علیه پرسپولیس خیلی زیاد شده، من می‌گویم این اشتباهات سهوی بوده و عمدی نیست ولی امیدوارم همه اشتباهات تمام شود. این اتفاق باید برای همه رعایت شود و نه فقط برای تیم ما. داور خیلی خوب سوت زد و بازی را کنترل کرد ولی در آن صحنه با وجود اینکه کمک وی اعلام کرد پنالتی نیست تصمیم اشتباهی گرفت.

گل‌محمدی در خصصوص کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی گفت: همه زمین‌های ایران به سمت خراب شدن می‌رود و این جای تاسف است. اکثر زمین‌های لیگ برتر سال به سال از نظر کیفیت افت می‌کند. کیفیت لیگ ما خیلی خوب و یکی از سخت‌ترین لیگ های آسیا است. تیم‌ها در لیگ ایران راحت به هم باج نمی‌دهند و در یک سطح هستند ولی کیفیت زمین‌ها باعث افت کیفی تیم‌ها می‌شود. پرسپولیس، استقلال و تیم ملی در یک زمین بازی می‌کنند و حتی چمن آزادی هم مشکلاتی دارد. اگر می‌خواهیم لیگ بهتری داشته باشیم و به دنبال تیم ملی بهتری هستیم باید زیرساخت‌ها را درست کنیم.فدراسیون یا وزارت ورزش باید شرایطی به وجود بیاورد که شرایط بهتر شود. امکانات فوتبال ما واقعا زیر خط فقر است و باید راجع به این موضوع بیشتر فکر کرد.

وی  در خصوص اینکه وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: آقای صدری قول داد که پنجره باشگاه ما تا روز جمعه باز شود. ما 2 بازیکن تاجیک گرفتیم که بر اساس نیاز قرار بود در نیم فصل اول از آنها استفاده کنیم ولی الان 6-7 هفته است این بازیکنان مجوز بازی ندارند. امیدوارم این مشکل برطرف شود و ما زودتر از این نفرات استفاده کنیم هر چند می‌دانم صدری تلاش زیادی می‌کند که این اتفاق رخ بدهد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول