اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناظم الشریعه: تفکر بازی بین المللی را در ذهن بازیکنان ایجاد کنیم، موفق می‌شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اگر بتوانیم تفکر بازی بین المللی را در ذهن بازیکنان جوان جای دهیم، موفق خواهیم شد.

ناظم الشریعه:  تفکر بازی بین المللی را در ذهن بازیکنان ایجاد کنیم، موفق می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ناظم الشریعه در مورد شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: با توجه به هماهنگی هایی که برای تعطیلات نیم فصل انجام داده بودیم، دو بازی دوستانه را باید در ایتالیا برگزار کنیم. ایتالیا تیم قدرتمندی است و جزو 8 تیم برتر اول دنیا قرار دارد و برای جام ملت‌های اروپا آماده می‌شود.

وی ادامه داد: ما هم یک تغییر نسلی داشتیم و بازیکنان جوان و آینده داری را دعوت کردیم. آنها با انگیزه هستند و اگر این انگیزه را به حدی برسانیم که بتوانند تاکتیک پذیر باشند، شاید بتوانیم بازی خوبی را آنجا انجام دهیم. من به این تیم خیلی امیدوارم و اگر بتوانیم تفکر بازی بین المللی را در ذهن آنها جای دهیم، موفق خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد شرایط اردو گفت: خودمان خواستیم که در هتل آکادمی باشیم و سالن و همه چیز هم در اختیارمان است. مهمترین چیزی که باید داشته باشیم، آرامش است. در بخش سخت فزاری وجود دارد و در بخش نرم افزاری هم به خود بچه ها و کادرفنی ارتباط دارد. باید هر دو اینها را با هم هماهنگ کنیم. ما یک شعاری داریم که باید از بازی لذت ببریم. اگر این لذت در بازی ما دیده شود، همان تیمی می‌شویم که مردم از دیدنش خوشحال می‌شوند.

ناظم الشریعه در مورد حضور زارع رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس در اردوی تیم ملی عنوان کرد: او با وجود جوانی نماینده با تجربه ای است و در 6، 7 سال گذشته خیلی پیگیر نتایج بوده است. خیلی کار خوبی کردند و آمدند، این بچه ها احتیاج به دیدن شدن و بزرگ شدن دارد و در یکی دو روز آینده افراد دیگر هم به اردو می‌آیند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول