اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فدراسیون ژیمناستیک بعد از 3 سال از اتهامات تبرئه شد/صدور حکم منع تعقیب برای 3 نفر

پرونده فدراسیون ژیمناستیک بعد از 3 سال با حکم منع تعقیب برای مسئولان فدراسیون و مبرا شدن آنها از اتهامات بسته شد.

فدراسیون ژیمناستیک بعد از 3 سال از اتهامات تبرئه شد/صدور حکم منع تعقیب برای 3 نفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فدراسیون ژیمناستیک به مدت 3 سال درگیر پرونده‌ای بود که به خاطر آن دبیر و خزانه‌دار مجبور به استعفا شدند و مشکلات پیش آمده باعث شد تا وقفه‌ای در پرداخت بودجه این فدراسیون از سوی وزارت ورزش ایجاد شود.

این پرونده باز حتی مشکلاتی را برای زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک هم به وجود آورد به طوری که وی برای انتخابات فدراسیون از سوی کمیسیون تطبیق رد شد اما حالا با رای صادرشده از سوی دادسرا به نظر می‌رسد این پرونده هم بسته شده است. براین اساس زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون، دبیر و خزانه‌دار سابق منع تعقیب و از تمامی اتهامات وارد شده، مبرا شده‌اند.

در بخشی از این رای آمده است: لذا در خصوص گزارش سازمان بازرسی کل کشور، علیه ١. خانم زهرا اینچه درگاهی به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک ٢. آقای محسن سلیمانی دبیر فدراسیون ٣. آقای محمد محسن نوری خزانه دار فدراسیون با ملاحظه اوراق پرونده و تحقیقات به عمل آمده و اصل کلی برائت و فرض بی گناهی، به علت فقدان ادله کافی برای انتساب جرم به متهمین مستنداً به ماده ٤ و ٢٦٥ قانون آیین دادرسی کیفری قرار منع تعقیب صادر و اعلام می‌شود.

زهرا اینچه‌درگاهی در گفت‌وگو با فارس این خبر را تایید کرد.

دوره ریاست 4 ساله فدراسیون ژیمناستیک تیرماه به پایان رسید و هنوز برنامه وزارت ورزش برای برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص نشده است. وزارت ورزش پیش از این برگزاری انتخابات 10 فدراسیون را در دستور کار قرارداده تا برای انتخابات کمیته ملی المپیک مشکلی وجود نداشته باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول