اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

روانخواه: به سایپا آمدیم تا شرایط را بهتر کنیم/ از این به بعد مسئولیت نتایج با من است

سمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم بتوانیم با کادرفنی جدید شرایط تیم را از نظر نتیجه بهتر کنیم، به همین نیت به باشگاه آمدیم.

روانخواه: به سایپا آمدیم تا شرایط را بهتر کنیم/ از این به بعد مسئولیت نتایج با من است

به گزارش خبرگزاری فارس، امید روانخواه پس از مراسم معارفه‌ با حضور مدیرعامل و تمامی بازیکنان تیم سایپا، اظهار داشت: همان طور که جامعه فوتبال می‌داند باشگاه سایپا متاسفانه از نظر نتایج در فصل گذشته که منجر به سقوط آنها شد خوب نبوده و همین طور در ابتدای لیگ یک هم خوب نتیجه نگرفته است. برای هر مربی که می‌خواهد در لیگ یک کار کند سایپا گزینه جذابی است چراکه نام‌ این تیم فراتر از لیگ یک است. چیزی که باعث شد این تیم آسیب ببیند همین نام بزرگ بوده، چرا که مثل یک چاقوی دو لبه برای این باشگاه عمل کرده است. با تجربه‌ای که در این سالها در لیگ یک و لیگ‌های پایین‌تر کشور داشتم باشگاه این اعتماد را به من کرد که باعث افتخار من است. 

روانخواه با بیان اینکه هدفش بازگرداندن سایپا به جایگاه اصلی این تیم است، تصریح کرد: وظیفه مدیریت باشگاه فراهم کردن تجهیزات و امکانات سخت افزاری برای یک باشگاه است که سایپا همیشه در این مورد ایده آل بوده، امیدوارم بتوانیم با کادرفنی جدید شرایط تیم را از نظر نتیجه بهتر کنیم. به همین نیت به باشگاه آمده‌ایم ولی همه می‌دانند زمان کمی است تیمی را در اختیار گرفته‌ایم که از نظر نام بزرگ است ولی نتایج خوبی را به دست نیاورده، این کار را خیلی سخت می‌کند ولی از این به بعد مسئولیت تیم و نتایجی که گرفته می شود با بنده است. امیدوارم بتوانیم سایپا را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

وی افزود: انشاالله سایپا دوباره در لیگ برتر کشور ما حضور داشته باشد. سایپا یک باشگاه معمولی نیست و بسیار شرایطش برای ساختن و پرورش بازیکن فراهم است. بازیکنانی با میانگین سنی پایین می‌توانند در این باشگاه بازی کنند تا به جایگاه ملی برسند و این شرایط را سالها باشگاه سایپا داشته است. 

روانخواه در مورد آینده سایپا  گفت: جا دارد تشکر کنم از کادر فنی قبلی که در راس آنها آقای اخباری بود و زحمت زیادی برای این تیم کشیدند. با بازیکنان هم صحبت کردم و آنها می‌دانند که تاثیر زیادی در این نتایج داشته‌اند. به هرحال نتایج خوبی برای سایپا نبوده و به بچه‌ها هم گفتم که ظرفیت سایپا خیلی بیشتر بود. ما می‌خواهیم بازیکنان را به شرایط ایده‌آل خودشان نزدیک کنیم و وقتی بازیکنان به ایده‌آل خود برسند می‌توانیم روی تغییر شیوه بازی کار کنیم و در آخر به نتیجه مثبت برسیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول