اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش گواردیولا به گلباران لیدز در لیگ برتر / پپ پس از گل چرا به جایگاه تماشاگران اشاره کرد؟

سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی پرگل 7 بر صفر مقابل لیدزیونایتد به تمجید از ستاره بلژیکی خود پرداخت.

واکنش گواردیولا به گلباران لیدز در لیگ برتر / پپ پس از گل چرا به جایگاه تماشاگران اشاره کرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، تیم منچسترسیتی موفق شد در یک بازی تماشایی مقابل لیدزیونایتد به برتری 7 بر صفر برسد.

پپ گواردیولا پس از این برد درخشان گفت: ما نمایشی عالی داشتیم. ما 5 امتیاز فصل گذشته مقابل لیدز از دست داده بودیم و نمی‌توانستیم در این فصل مقابل آنها ناتوان ظاهر شویم. با شکلی متفاوت وارد مسابقه شدیم و بازی فوق العاده‌ای به نمایش گذاشتیم. ممنون از همه هواداران که این جو فوق‌العاده را برای ما رقم زدند. در این دیدار تمام بلیت‌ها فروخته شد و این یک اتفاق بسیار مثبت است.


گریلیش پس از مدت‌ها توانست برای سیتی در لیگ برتر گلزنی کند

کوین دی بروینه در بازی شب گذشته یک نمایش شاهکار از خود نشان داد و گل‌های دیدنی به ثمر رساند. درخشش او به نشست خبری هم رسید و سرمربی منچسترسیتی به تمجید از او پرداخت.

گواردیولا گفت: کوین در مسابقه مقابل ولوز کمی ریتم خود را از دست داده بود چون خیلی سخت است پس از نیمکت نشینی بتوانی نمایش خیلی خوب از خود به اجرا بگذاری. در این بازی دی بروینه نمایش عالی داشت چون در این شکل مسابقه که حریف بازی می‌کند و ما با عرض بالا بازی می‌کنیم، کوین بهترین بازیکن دنیاست و می‌تواند با انتقال توپ‌های خود به تاثیرگذارترین مهره بدل شود. خیلی خوشحالیم که این بازیکن را داریم. ما 6 فصل است که با هم هستیم و او کارهایی برایم انجام داده که فوق العاده است. او همه کار برایم انجام داده است. دی بروینه بازیکنی بسیار مهم برای تیم ماست و من خیلی خوشحالم که او به کیفیت بالای خود رسیده زیرا در ابتدای فصل مشکلاتی داشت. او قدم به قدم پیشرفت کرده و حالا به بهترین لحظات خود رسیده است.

سرمربی منچسترسیتی در خصوص تعویض برناردو سیلوا در بین 2 نیمه گفت:  او مصدوم نشده ولی یک آسیب دیدگی جزئی عضلانی دارد. ما 3 بر صفر پیش بودیم و نخواستیم هیچ ریسکی روی او انجام دهیم.

وی در رابطه با اینکه پس از گل اول چرا به جایگاه اشاره کرد، گفت: به پسرم اشاره کردم. او همیشه در ورزشگاه است و پس از گل خواستم به حضور او اشاره کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول