اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پایان تعمیرات اساسی یک فله‌بر 225 متری در ایزوایکو

عملیات تعمیرات اساسی کشتی فله بر 225 متری آروین متعلق به شرکت کشتی‌رانی ایران با موفقیت در ایزوایکو انجام و این کشتی به مأموریت بین المللی خود بازگشت.

پایان تعمیرات اساسی یک فله‌بر 225 متری در ایزوایکو

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تعمیرات اساسی کشتی‌های غول پیکر در واحدهای کشتی‌سازی منطقه خلیج فارس امری مهم و راهبردی است که اکنون در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران با کارنامه موفقی در حال اجرا است.

به تازگی و بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی ایزوایکو، عملیات تعمیرات اساسی کشتی فله بر 226 متری آروین متعلق به شرکت کشتی‌رانی ایران در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران انجام و این کشتی پس از پایان عملیات تعمیرات اساسی از حوض خشک ایزوایکو خارج و جهت از سر گیری ماموریت به ناوگان بزرگ شرکت کشتیرانی ایران پیوسته است.

این شناور با طول 225 متر، عرض 28متر و ارتفاع 19.5 متر یکی از شناورهای فله بر متعلق به شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است که جهت انجام تعمیرات دوره‌ای در داک خشک مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران از آب‌گیری شد و عملیات‌های مهم تعمیراتی همچون اورهال شافت و پروانه، اورهال موتورخانه کشتی، تعمیر استراکچر و رنگ‌آمیزی، اکومودیشن، تمیزکاری مخازن کشتی، رنگ‌آمیزی مخازن کشتی، سندبلاست بدنه بیرونی و رنگ‌آمیزی بدنه کشتی، جوشکاری روی عرشه و بدنه، تمیزکاری موتورخانه، تعمیر الکتروموتور، تعمیر سیستم هیدرولیک کشتی، تعمیر وینچ‌ها،  زنجیر و لنگر کشتی از عمده تعمیراتی است که بر روی این شناور انجام شد.

تمامی مراحل تعمیرات این شناور در ایزوایکو و به دست متخصصان داخلی  به انجام رسیده و این شناور از 18 آذرماه امسال عملیاتی شده و به ناوگان کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران پیوسته است.

ایزوایکو با وسعت ۱۱۰۰ هکتار بزرگ‌ترین زیرساخت دریایی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول