اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تمدید قرارداد پنهانی برانکو با عمان جنجال آفرین شد+عکس

خبرنگار عمانی از رفتار عجیب فدراسیون فوتبال عمان در تمدید قرارداد پنهانی برانکو شکایت کرد.

تمدید قرارداد پنهانی برانکو با عمان جنجال آفرین شد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان بعد از شایعات مطرح شده در زمینه جدایی اش از این تیم روز گذشته قراردادش را برای دو سال آینده تمدید کرد.

نکته عجیب در تمدید قرارداد برانکو این بود که فدراسیون فوتبال عمان این موضوع را اعلام نکرد بلکه مدیر برنامه برانکو در صفحه توئیترش اعلام کرد و بعد از آن رسانه های معتبر عمان همه این خبر را تایید کردند.

در همین زمینه راشد الشیذانی خبرنگار عمانی به انتقاد از رفتار فدراسیون فوتبال در زمینه تمدید قرارداد پنهانی برانکو پرداخت و گفت: رفتار عجیب فدراسیون فوتبال.... به صورت پنهانی برکنار می کند، قرارداد امضا می کند و تمدید می کند! واقعا خجالت آور است. اطلاع رسانی درباره این موضوعات حق مسلم رسانه ها است و باید در صفحات رسمی فدراسیون اعلام شود نه اینکه در رسانه های دیگر و از سوی خبرنگاران دیگر مطرح شود.

برانکو سال گذشته روی نیمکت تیم ملی عمان نشست. این مربی کروات در طول یک سال نتایج قابل قبولی گرفت به همین خاطر مسئولان فدراسیون عمان قراردادش را تمدید کردند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول