اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عنایتی: تلاش می‌کنیم شرایط مان در جدول را تغییر دهیم/نباید حق تیمی که تماشاگر کمتری دارد، ضایع شود

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: تلاش می‌کنیم که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و توانمان را به کار بگیریم که شرایط جدول را تغییر دهیم زیرا فوتبالی که بازی می‌کنیم با نتایج همخوانی ندارد.

عنایتی: تلاش می‌کنیم شرایط مان در جدول را تغییر دهیم/نباید حق تیمی که تماشاگر کمتری دارد، ضایع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن بیان داشت: بازی خیلی حساسی برای هر دو تیم می‌تواند باشد، بازی خیلی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم، ذوب‌آهن از تیم‌های ریشه‌دار است، تیمی که دارای هویت در سطخ فوتبال کشور است.

وی ادامه داد: همه کارهایی که باید را بعد از بازی با پرسپولیس انجام دادیم، زمان بازی‌ها نزدیک است و نمی‌توان کار خاصی انجام داد و باید از نظر روحی و بدنی بازیکنان را آماده کنیم! صحبت‌هایی که باید در مورد بازی با ذوب‌آهن می‌زدیم به بازیکنان گفتیم.

عنایتی تصریح کرد: مصمم هستیم بتوانیم فردا بازی خوبی انجام دهیم، مصدومیت بازیکنان در چند هفته اخیر به ما ضربه زد و چند بازیکن تإثیرگذار را در این بازی نداریم، تلاش می‌کنیم که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و توانمان را به کار بگیریم که شرایط جدول را تغییر دهیم زیرا فوتبالی که بازی می‌کنیم با نتایج همخوانی ندارد، امیدوارم از فردا هم فوتبال خوبی بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار یادآور شد: قاضی، شجاعیان، روح‌الله باقری و محمد ستاری بازیکنان مصدوم هستند، بازیکنان جایگزین کیفیت فنی بالایی دارند و تلاش می‌کنیم با همه وجود بازی کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد اتفاقات هفته گذشته گفت: دوستان خیلی به گل دوم بازی قبل می‌پردازند اما در مورد گل دون خودشان که در دقیقه ۹۴ زدند و خطا بود و ۳ امتیاز به یک امتیاز تبدیل شد، صحبت نمی‌کنند، اگر تیم پرسپولیس بود باید جنجال باشد، مگر تیم‌های دیگر حق ندارند؛ روی صحنه گل دوم شرایط تغییر کرد و دوستان به این اتفاقات نیز بپردازند.

عنایتی عنوان کرد: مظلوم‌نمایی بس است، همه در فوتبال زحمت می‌کشند و دوست دارند نتیجه بگیرند، شاید تیمی به دلیل تماشاگران وجهه زیادی داشته باشد اما قرار نیست تیمی مثل ما که هوادار کمی دارد، حقش ضایع شود؛ از شرایط داوری قرار شده صحبت نکنیم و امیدوارم در شرایط مساوی همه تیم‌ها با یکدیگر رقابت کنند و هرکسی حق دارد نتیجه بگیرد و شرایط نتیجه‌گیری در داخل زمین معین شود و چیز دیگری دخیل نباشد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول