اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کنایه مدافع استقلال به اسکوچیچ/ یزدانی: بازی با سپاهان سخت‌ترین دیدار عمر من بود

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:‌ شاید اسکوچیچ علاقه‌ای به بازی من نداشته باشد اما به تصمیمش احترام می‌گذارم.

کنایه مدافع استقلال به اسکوچیچ/ یزدانی: بازی با سپاهان سخت‌ترین دیدار عمر من بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیاوش یزدانی درباره برتری استقلال در بازی 6 امتیازی مقابل سپاهان و صعود این تیم به صدر جدول اظهار داشت: به هواداران‌مان تبریک می‌‌گویم زیرا بازی خوب و ارزشمندی را بردیم به تیم سپاهان هم تبریک می‌‌گویم. زیرا از لحاظ فنی و اخلاقی تیم واقعاً فوق‌العاده‌ای است.

وی ادامه داد: به بچه‌ها گفتم امروز سخت‌ترین بازی عمر من بود زیرا سپاهان خیلی روی ما فشار آورد خیلی خوشحالم توانستیم در چنین بازی سختی سربلند شویم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص فریاد خود پس از سوت پایان مسابقه عنوان کرد: همه می‌دانند سپاهان را دوست دارم و به این تیم احترام می‌گذارم. آنها فوق‌العاده بودند اما این مسابقه 6 امتیازی و رقابت برای بالای جدول بود خیلی خوشحالم که توانستیم این دیدار سخت را ببریم.

یزدانی در خصوص اینکه آیا تیم استقلال می‌تواند صدرنشینی‌اش را حفظ کند، گفت: استقلال جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما شک نکنید سپاهان با تیم فوق‌العاده‌اش مدعی اصلی قهرمانی است. سپاهان کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند ما هم تلاش می‌کنیم اما باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اظهارنظر کارشناسان مبنی براینکه وی اکنون در آماده‌ترین حالت ممکن قرار دارد و به همین دلیل تا چه اندازه به ثابت بازی کردن برای تیم ملی فوتبال کشورمان امیدوار است، عنوان کرد: این نظر لطف است هر وقت بازی کردم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم اما بازی کردن در تیم ملی نظر سرمربی این تیم است. آیا اسکوچیچ می‌شنود که اکنون من چه می‌گویم؟ مربیگری سلیقه‌ای است و شاید اسکوچیچ زیاد علاقه‌ای به بازی دادن به من نداشته باشد. به مربی تیم ملی احترام می‌گذارم و تمام تلاش خود را می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول