اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سلمانی: امیدوارم به جایگاهی که حقمان است برگردیم/ به اروپا نروم در سپاهان می مانم

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم در هفته‌های بعد به جایگاهی که حقمان است برگردیم.

سلمانی: امیدوارم به جایگاهی که حقمان است برگردیم/ به اروپا نروم در سپاهان می مانم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یاسین سلمانی پس از شکست سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: امیدوارم هفته های بعد شرایطمان بهتر شود و به جایگاهی که حقمان است برگردیم. 

وی در مورد موقعیت سوزی‌های سپاهان گفت: طبیعی است. شرایط طوری شد که فرصت هایمان تبدیل به گل نشد. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم.بازی که باید می‌بردیم را در عین ناباوری باختیم. خیلی خوب بازی کردیم اما متاسفانه نشد. چند هفته است که موقعیت های ما گل نمی شود. باید این مشکل برطرف شود. در بازی‌هایی که باختیم، حقمان نبود. امروز استقلال چیزی مقابل ما نداشت. باید این بازی را می بردیم اما متاسفانه نشد.

سلمانی در مورد عدم تمدید قرارداد با سپاهان و اینکه گفته می شود به لژیونر شدن علاقه دارد، عنوان کرد: یکسال دیگر قرارداد دارم. به هواداران سپاهان قول می دهم تا پایان قراردادم با جان و دلم برای این تیم بازی کنم. اگر به اروپا نروم قطعا در سپاهان می مانم. این قول را به هواداران می دهم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که هم من و هم باشگاه راضی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول