اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«سلمان ضربی» مدیرعامل ایزوایکو شد

اعضای جدید هیئت مدیره مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با حکم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب و سلمان ضربی به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.

«سلمان ضربی» مدیرعامل ایزوایکو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی سلمان ضربی، اسماعیل صادقی و محمود رضایی را در احکامی به عنوان اعضای هیأت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران منصوب کرد.

همچنین در حکم دیگری سلمان ضربی به عنوان مدیرعامل این مجتمع (ایزوایکو) منصوب شد.

سلمان ضربی

صالحی نیاز معاون وزیر صمت نیز در اظهاراتی عنوان داشت: ایدرو برنامه ارتقای مستمر تخصصی و حرفه‌ای ایزوایکو به‌عنوان بزرگترین سازنده و تعمیر کننده انواع شناورها و سازه‌های دریایی کشور را به جد در دستور کار دارد و در سیاست‌های وزارت صمت در دولت مردمی توجه مضاعفی برای توانمندسازی و حمایت‌های کارشناسانه از صنعت دریایی و تولیدکنندگان این حوزه معطوف شده است.

وی همچنین همچنین نقش کلیدی ایزوایکو برای رفع نیازهای کشور در زمینه تعمیرات، نوسازی و ساخت انواع شناور به ویژه در شرایط تحریم‌های غیرقانونی سال‌های اخیر و نیز داخلی‌سازی سازه‌های دریایی موردنیاز صنایع انرژی کشور را شاخصه توانمندی داخلی و ملی ارزیابی کرد و از اعضای جدید هیئت مدیره بزرگترین مجتمع کشتی سازی کشور خواست تا این مسیر را با شتاب و دقت بیش از پیش دنبال کنند.

سلمان ضربی مدیرعامل جدید ایزوایکو دارای دکترای صنایع دریایی از دانشگاه ملی کره جنوبی، مهندسی و کارشناسی ارشد مکانیک و کشتی سازی از دانشگاه صنعتی شریف دارد. وی همچنین مدیریت پروژه ساخت نخستین کشتی اقیانوس پیمای ایران و مدیریت پروژه ساخت بزرگترین نفتکش داخلی و مدیریت کشتی سازی صنایع دریایی ایران (صدرا) را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش فارس، طی 10 سال اخیر «محمد رضاییان اصل» مسؤولیت این مجتمع را عهده دار بود و برای چند ماهی نیز پس از تغییر ناگهانی رضاییان، اسماعیل صادقی سرپرست سابق مجتمع شد که امروز از تلاش‌های وی تجلیل و رسما سلمان ضربی به عنوان مدیرعامل ایزوایکو معرفی شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول