اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل از خواننده «قاسم هنوز زنده‌ است» در صحن شورای شهر بندرعباس+عکس

در مراسمی از رضا صنعتگر خواننده اثر با ارزش « قاسم هنوز زنده است» در صحن شورای شهر بندرعباس تجلیل شد.

تجلیل از خواننده «قاسم هنوز زنده‌ است» در صحن شورای شهر بندرعباس+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست امروز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس با مراسم تجلیل از رضا صنعتگر بواسطه تولید آثار فاخر ارزشمند در موسیقی کشورمان همراه بود.

 

کلیپ قاسم هنوز زنده است/ اثر رضا صنعتگر

 

فاطمه جراره رییس شورای شهر بندرعباس درباره با گرامیداشت یاد پویا پاسلار خواننده هرمزگانی که اخیرا در سانحه تصادف در جاده تهران جان خود را از دست داد، از رضا صنعتگر به عنوان هنرمندی یاد کرد که بواسطه تولیدات ارزشمند هنری و فرهنگی توانسته در میان جوانان و عموم مردم جایگاه ویژه‌ای بدست آورد.

 

وی خاطرنشان کرد: رضا صنعتگر نمونه موفق و خوبی در میدان هنر و موسیقی فاخر در کشورمان است و بسیاری از جوانانی که به این عرصه علاقمند هستند، از این شخصیت با ارزش به عنوان راهنما بهره می‌جویند.

جراره همچنین از رضا صنعتگر خواست تا به مناسبت روز ملی بندرعباس یک اثر خلاقانه و ماندگار تولید کرده تا به معرفی هر چه بیشتر شهر بندرعباس به مردم ایران و مردم سراسر جهان کمک کند.

 

حسن سالاری رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس نیز در این مراسم از رضا صنعتگر به عنوان هنرمند بزرگ خطه جنوب یاد کرد و بان داشت:  می توان از ظرفیت بسیار بالای آقای صنعتگر برای ترویج فرهنگ و هنر بهره برد و در زمینه آموزش نیز ایشان در استان فعال‌تر شوند.

به گزارش فارس، در حالی که در هر کوی و برزنی در ایران، کوچه و خیابانی به نام حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده اما متأسفانه در بندرعباس و با وجود وعده‌ها و ادعاهای فراوان رییس و هیأت رییسه شورای شهر، هنوز تابلوی حاج قاسم بر هیچ بلوار و خیابانی نقش نبسته و بسیاری از خانواده شهدا و ایثارگران و حتی همرزمان هرمزگانی شهید سلیمانی از این مسأله گله‌مند هستند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول