اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سفر مدیران تیم ملی به قطر/ خورشیدی: بهترین هتل و کمپ را برای جام جهانی انتخاب می‌کنیم

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران و سرپرست دپارتمان تیم‌های ملی به منظور بازدید از کمپ و هتل‌های قطر امشب عازم این کشور خواهند شد.

سفر مدیران تیم ملی به قطر/ خورشیدی: بهترین هتل و کمپ را برای جام جهانی انتخاب می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران و حامد مومنی، سرپرست دپارتمان تیم‌های ملی به منظور بازدید از کمپ و هتل‌های قطر امشب عازم این کشور خواهند شد.

خورشیدی در ارتباط با این موضوع اظهار داشت: امشب به همراه حامد مومنی عازم دوحه قطر هستیم تا از کمپ های معرفی شده برای حضور در جام‌جهانی بازدید داشته باشیم. فدراسیون فوتبال قطر 39 کمپ تمرینی و هتل را برای میزبانی از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی آماده کرده‌ است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ما در این سفر تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین کمپ و هتل را برای تیم ملی انتخاب کنیم.

وی در ادامه درباره مکانیزم انتخاب هتل و محل تمرینی تیم ملی در جام جهانی تاکید کرد: طبق دستورالعمل‌های برگزاری مسابقات و میزبانی قطری‌ها در جام جهانی، ما از تاریخ 26 آذر(17 دسامبر) باید اولویت‌های خودمان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمپ تمرین و محل اقامت اعلام کنیم. سفر ما برای انتخاب بهترین امکانات برای ملی پوشان صورت می گیرد. اولویت های ما برای انتخاب کمپ هم طبیعتا به کیفیت هتل، فاصله مناسب تا محل تمرین و کیفیت زمین تمرین و مسائل این چنینی ارتباط دارد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: در جام جهانی گذشته تیم ملی فوتبال ایران در کمپ لوکوموتیو مسکو حضور پیدا کرد ولی این کمپ از قبل توسط ایتالیا رزرو شده بود که با عدم صعود این کشور به جام چهانی کمپ به تیم ملی ایران رسید. به همین ترتیب ما از حالا باید اقدامات لازم را برای انتخاب هتل و کمپ انجام بدهیم.

خورشیدی در ادامه گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال با اشاره به عقد قرارداد مشترک بین فدراسیون فوتبال ایران و قطر گفت: جا دارد از عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال بابت امضای سند همکاری با طرف قطری تشکر کنم. برنامه ایشان برای تقویت دیپلماسی ورزشی توانسته فضای بهتری را برای حضور تیم های ملی فوتبال ایران در عرصه های بین المللی و تورنمنت های ورزشی ایجاد کند. این اتفاق مهم و بزرگ، منشا خیر برای فوتبال ایران خواهد بود. تمام تلاش اعضای فدراسیون فوتبال ایجاد بهترین فضا برای نتیجه گیری در جام جهانی آینده است. مجموعه تیم ملی هم عزمش را جزم کرده تا با همدلی و پیروزی مقابل تیم ملی عراق سریع ترین صعود را به جام جهانی را رقم بزند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول