اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

جریمه سنگین ستاره آفریقایی آرسنال/بازوبند کاپیتانی گرفته شد

باشگاه آرسنال طی بیانیه‌ای در خصوص بی نظمی اخیر ستاره آفریقایی خود صحبت کرد.

جریمه سنگین ستاره آفریقایی آرسنال/بازوبند کاپیتانی گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در ابتدای هفته آرسنال مقابل ساوتهمپتون به برتری 3 بر صفر رسید و توانست یکی از بهترین نمایش‌های این فصل خود را رقم زند. این اتفاق بدون حضور اوبامیانگ رخ داد. بازیکنی که به دلیل بی‌نظمی از لیست آرتتا خط خورده بود.

در گزارش نوشته در خصوص شرایط و وضعیت کنونی آرسنال توضیح داده شد که عصر اوبامیانگ در لندن به پایان رسیده و شاید این بازیکن امارات را به مقصد جایی دیگر ترک کند. (اینجا بخوانید)

دقایقی پیش باشگاه آرسنال طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «پیر امریک اوبامیانگ» دیگر کاپیتان آرسنال نیست و در لیست بازیکنان آرتتا مقابل وستهام نیز حضور نخواهد شد. با این اتفاق آینده ستاره گابنی در جمع توپچی‌های لندن به خطر افتاده و شاید او در زمستان این تیم را ترک کند. 

این باشگاه نوشت که این تیم بر اساس قوانین و ضوابط خود رفتار می‌کند و کسی رفتاری خارج از این عرف انجام دهد نمی‌تواند کاپیتان تیم باشد. داستان از این قرار بود که اوبامیانگ دیرتر از زمان توافقی با باشگاه به انگلیس بازگشت و به همین خاطر با جریمه شدید آرتتا و باشگاه روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول