اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

دلیل باخت نایب‌قهرمان کشتی جهان مقابل حریف روسی چه بود؟

آزادکار 79 کیلوگرم کشورمان گفت: از عملکردم در لیگ امسال راضی هستم.

دلیل باخت نایب‌قهرمان کشتی جهان مقابل حریف روسی چه بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد نخودی آزادکار تیم ملی کشورمان است که در مسابقات جهانی نروژ با شکست مقابل جردن باروز در وزن 79 کیلوگرم به مدال نقره رسید. این کشتی‌گیر کشورمان در لیگ امسال همراه با سهند ارس عنوان سومی را کسب کرد. وی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل محمد حبیب کادی ماگمادوف کشتی‌گیر روسی فولادین ذوب آمل مغلوب شد اما در سرشاخ با بهمن تیموری به برتری رسید.

وی در گفت‌وگو با فارس درباره سطح لیگ کشتی آزاد و عنوان سومی سهند ارس، عنوان کرد: ما فکر می‌کردیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم اما بدشانسی آوردیم و روز مسابقه روز ما نبود. بدشانسی و مسائل دیگر باعث شد تا نتایج به نفع فولادین ذوب آمل شود. از طرفی باخت شاخیف شوک بزرگی برای تیم بود چون همه روی برد او حساب کرده بودیم.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی نروژ، یادآور شد: سطح مسابقات لیگ امسال بالا بود و من هم با ماگمادوف نفر دوم المپیک مبارزه کردم اما به خاطر سرماخوردگی که داشتم بدنم خالی کرد و دقایق پایانی نتوانستم خوب کار کنم اما از عملکردم در لیگ امسال راضی بودم.

نخودی همچنین با اشاره به کمکی که کشتی‌گیران روس به تیم‌های حاضر در لیگ داشتند، خاطرنشان کرد: تیم‌های اول تا سوم هر کدام 2 کشتی‌گیر خارجی جذب کرده بودند. آنها کمک زیادی به تیم‌هایشان کردند و من هم وقتی دیدم حریفم کشتی‌گیر روس است واقعا برای این مبارزه هیجان و انگیزه داشتم.

آزادکار وزن 79 کیلوگرم کشورمان در خصوص قراردادی که سهند ارس با کشتی‌گیران داشت و حمایت این تیم، گفت: سهند به همه وعده‌هایش عمل کرد و از نظر مالی چیزی کم نگذاشت. البته در حالت کلی قراردادهای کشتی می‌تواند بهتر از این باشد.

وی درباره مشخص شدن چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی 2022، اظهارداشت: ما در ابتدا به اردوی عراق می‌رویم و بعد از شروع مسابقات چرخه فکر می‌کنم باید در مسابقات جام تختی رقابت کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول