اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سرقت وحشیانه از خانه ستاره فوتبال

باشگاه بنفیکا در خصوص اتفاقات سرقت وحشیانه از خانه ستاره فوتبال آرژانتینی بیانیه داد.

سرقت وحشیانه از خانه ستاره فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس، یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های فوتبال پرتغال، تیم فوتبال بنفیکا مقابل فامالیکائو به برتری 4 بر یک رسید. نیکولاس اوتامندی، ستاره اسبق آرژانتین و منچسترسیتی 90 دقیقه در ترکیب بنفیکا حضور داشت و پس از پیروزی به خانه‌اش بازگشت اما موضوع مهم صبح روز دوشنبه اتفاق افتاد وقتی با دستبرد وحشیانه چند دزد همراه شد.

رسانه‌های اروپایی گزارش دادند که صبح روز دوشنبه 4 دزد به خانه اوتامندی حمله کردند و به شکلی وحشیانه به خانه او دستبرد زدند. گزارش‌ها حاکی این است که سارقان کمربند به گردن او بستند و پول و ساعت و لوازم گران قیمت او را دزدیدند.

باشگاه بنفیکا بیانیه‌ای در خصوص موضوع پیش آمده برای مدافع 33 ساله خود منتشر کرد و نوشت: حال نیکولاس و خانواده او خوب است. با اینکه لحظات وحشتناکی را تجربه کردند ولی حال آنها خوب است. ما به حریم خصوصی اوتامندی و خانواده‌اش احترام می‌گذاریم و چیزی بیشتر در این خصوص ذکر نخواهیم کرد. باید صبر کنیم تا تحقیقات در خصوص این سرقت تکمیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول