اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

اعتراض مرسدس به حاشیه‌های گرندپری ابوظبی/همیلتون چگونه قهرمانی را از دست داد؟

به دنبال حاشیه‌های رخ داده در مسابقات فرمول یک ابوظبی، مرسدس به از دست رفتن قهرمانی هملیتون اعتراض کرد.

اعتراض مرسدس به حاشیه‌های گرندپری ابوظبی/همیلتون چگونه قهرمانی را از دست داد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات فرمول یک در حالی روز یکشنبه در پیست یاس مارینا به پایان رسید که مکس ورشتاپن توانست عنوان قهرمانی سال 2021 را کسب کند اما این موضوع با حاشیه‌های زیادی هم همراه بود که حالا از آن به عنوان یک دسیسه یاد می‌شود.

با اتفاقات پیش آمده، در حال حاضر دنیای فرمول یک نفس خود را حبس کرده و منتظر تصمیم مرسدس در مورد درخواست تجدید نظر برای قهرمانی جهان 2021 مکس ورشتاپن است. دورهای پایانی مسابقات ابوظبی در حالی پیگیری شد که با تصادف رخ داده توسط نیکلاس لطیفی راننده ایرانی‌الاصل کانادایی و ورود ماشین ایمنی، لوئیس همیلتون در حالی که پیش بود نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند، همین موضوع اعتراض مرسدس را به دنبال داشت. 

مرسدس یکشنبه اعتراض خود را مطرح کرد اما این اعتراض رد شد و حالا صحبت‌هایی شنیده شده مبنی براینکه این تیم تصمیم دارد درخواست تجدیدنظر کند. مرسدس تا روز پنجشنبه فرصت دارد این پیگیری را انجام دهد. 

آسوشیتدپرس در گزارشی در این باره نوشت: مرسدس هر دو اعتراض خود را پس از باخت لوئیس همیلتون به مکس ورشتاپن در آخرین دور گرندپریکس ابوظبی در روز یکشنبه، ارائه داد که با شکست روبه‌رو شد. پس از شکست در اعتراضات، مرسدس برای رسیدگی مجدد به دادگاه بین المللی درخواست داده است.

یکی از اعتراضات مرسدس این بود که آیا ورشتاپن با عبور از همیلتون قبل از پایان دوره خودروی ایمنی، زمانی که آنها در کنار یکدیگر منتظر شروع مجدد بودند، قوانین را زیر پا گذاشته است یا خیر؟

همیلتون با 7 عنوان قهرمانی جهان با رکورد مایکل شوماخر اسطوره فرمول یک جهان برابری می‌کند. وی در صورت قهرمانی در ابوظبی به رکورد 8 عنوان قهرمانی جهان می‌رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول