اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

«همدردی» یلدای نیازمندان را شاد می‌کند

یکی از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) گفت: همچون سال‌های گذشته در آستانه فرارسیدن شب یلدا، بنا داریم کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش خیریه داشته باشیم.

«همدردی» یلدای نیازمندان را شاد می‌کند

خبرگزاری فارس - گروه مسجد و هیأت - زهره محمدی: مجتبی سروش‌پور از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته در آستانه فرارسیدن شب یلدا که رسم ایرانیان برای همنشینی با یکدیگر است، بنا داریم کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش خیریه داشته باشیم.

وی افزود: به این مناسبت بنا داریم باتوجه به کمک‌های جمع‌آوری شده از مردم کمک‌رسانی،داشته باشیم. سال گذشته در شب یلدا تهیه و پخش ۲۵۰ بسته سبد پروتئین شامل: گوشت، مرغ، ماهی، بـرنج و انار و شیرینى را در حاشیه شهر تهران، تهیه و پخش ۵۰۰ پرس سبزی پلو با ماهی و انار را در شهر کرج و تهران و تهیه و پخش ۹۰۰ پرس قیمه و توزیع را در شهر آبادان، انجام دادیم.

سروش‌پور گفت: علاقه‌مندان برای کمک به این طرح می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کدستوری #۶۹۶۹*۷۸۰* یا شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۳۶۱۰۲۹۵۸ واریز کنند.

یکی از اعضای خیریه همدردی در پایان خاطرنشان کرد: چندی پیش و بعد از وقوع زلزله در شهرستان اندیکا، تهیه، دوخت و توزیع ۴۰۰ عدد کاپشن کودکانه براى مردم مناطق محروم و زلزله‌زده این منطقه اجرایی کردیم.

فیلم تهیه این کاپشن‌ها را اینجا مشاهده کنید:

 

خبرنگار: زهره محمدی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول