اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دستگیری2 عضو شورای شهر و 2 کارمند شهرداری مهاباد

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از دستگیری وبازداشت 2 عضو شورای شهر مهاباد و2 نفر از کارمندان شهرداری این شهر به اتهام سندسازی برای تملک اراضی ملی و دولتی خبر داد.

دستگیری2 عضو شورای شهر و 2 کارمند شهرداری مهاباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصرعتباتی اظهار داشت: تعدادی از اعضای شورای شهر مهاباد به صورت باندی و سازمان یافته با همکاری تعدادی از کارکنان شهرداری این شهر اقدام به سندسازی برای تملک اراضی ملی و دولتی می‌کردند که با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و قضایی با هماهنگی اداره اطلاعات و دادستانی مهاباد شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ۲ عضو شورای شهر و ۲ نفر کارمند شهرداری با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شدند وتحقیقات در خصوص موضوع و دیگر افراد دخیل همچنان ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به به غارتگران حقوق عامه و بیت المال یادآور شد: پرچم فساد ستیزی در دستگاه قضایی استان برافراشته هست و اجازه کوچکترین دست درازی و تجاوز به حقوق بیت المال و مردم را به این سوداگران نخواهیم داد و بدانند که عقوبت سختی در انتظار مخلین نظم جامعه وچپاولگران حقوق مردم هست.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول