اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تحلیل و پایش فضای مجازی با محصولی دانش‌بنیان/ صرفه جویی ارزی دومیلیون دلاری

سامانه‌ای ایران‌ساخت، انجام بسیاری از پایش‌ها را در فضای مجازی و برنامه‌ریزی‌ها را انجام می‌دهد.

تحلیل و پایش فضای مجازی با محصولی دانش‌بنیان/ صرفه جویی ارزی دومیلیون دلاری

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسین غیاثی‌مهر مدیرعامل شرکت وزین فناوری ایمن که این محصول را تولید کرده است، گفت: نرم‌افزار شاهین، رصد و تحلیل تمام محتواهای تولید و منتشر شده در فضای تحت وب، شبکه‌های اجتماعی و موبایلی با قابلیت ارسال هدفمند را تسهیل می‌کند.

نرم‌افزار شاهین نیاز به بررسی، رصد، تحلیل محتواهای تولید و منتشر شده در فضای سایبری منتشر شده و به صورت کلی حکمرانی  فضای دیجیتال را ممکن می کند. سامانه شاهین به واسطه قابلیت‌های جامعی که دارد مورد توجه برخی کشورها قرار گرفت و صادرات و ارزآوری نیز صورت گرفته است.

شرکت وزین فناوری ایمن بواسطه تولید نرم افزار شاهین 7 فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد کرده است که علاوه بر آن در سایر مجموعه ها نیز با به کارگیری نرم افزار شاهین ده‌ها فرصت شغلی نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد شده است.

از جمله قابلیت های دیگر نرم افزار شاهین، ارسال انواع فایل از جمله ویدیو، عکس، سند، متن و صدا را به هر شماره‌ای از هرجای جهان دارد که می ‌توان از این امکانات برخلاف ارسال انبوه از طریق پیامک، امکان ارسال انواع محتواهای تبلیغاتی از جمله، کاتالوگ وجود دارد. به این ترتیب کاربر می ‌تواند با کم ترین هزینه بیشترین تعداد محتوا را با کیفیت قابل توجهی ارسال کند تا خریدار یا مصرف کننده‌ نهایی در صورت تمایل با کارفرما ارتباط گیرد.

یکی دیگر از امکانات این سرویس که استفاده از آن را برای کاربران بهینه می ‌کند، امکان شناسایی شماره‌های بدون واتس اپ و تفکیک آن ها از شماره‌هایی که واتس اپ دارند است. با استفاده از این امکان هنگام ارسال تنها تمرکز بر روی شماره ‌هایی است که اکانتی در پیام رسان واتس آپ داشته باشند.

البته با توجه به قوانین داخلی تمام محتواها قبل از ارسال بررسی می ‌شوند تا محتوای ناخوشایندی برای کاربر نهایی ارسال نشود.

 

نرم افزار شاهین 70 درصد ارزان تر از نمونه خارجی

نرم افزار شاهین 70 درصد ارزان تر از نمونه های خارجی خود است در حالی که همان کارآیی و کیفیت عمل را دارد.

هزینه‌ به صرفه برای شرکت ها و مجموعه ها، شناسایی موقعیت جغرافیایی کاربران و روابط میان کاربران و تحلیل های متنوع از جمله قابلیت های دیگر نرم افزار شاهین است که استقبال را برای خرید این محصول بیشتر کرده است.

 

تولید نرم افزار شاهین مانع خروج 2 میلیون دلار ارز از کشور شده است

این مدیر حوزه دانش بنیان با اشاره به این که نرم افزار شاهین صرفه اقتصادی نیز دارد، توضیح داد: بواسطه تولید نرم افزار شاهین، شرکت وزین فناوری ایمن مانع خروج حدود ۲ میلیون دلار ارز از کشور شده است و این فضا وجود دارد تا با همکاری و هم افزایی این رقم نیز بیشتر شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول