اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش عضو هیات رئیسه به ارتباط فدراسیون با جادوگر/ ماجدی: من هستم و خدای خودم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به ارتباط فدراسیون با جادوگر واکنش نشان داد.

واکنش عضو هیات رئیسه به ارتباط فدراسیون با جادوگر/ ماجدی: من هستم و خدای خودم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی در پایان مجمع سالانه هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: به نظر من انتخابات بسیار خوبی بود. اکثر اعضای مجمع حضور داشتند. افرادی که با سابقه بودند در نهایت انتخاب شدند. به براتی تبریک می‌گویم و هیأت تهران با حضور وی می‌تواند ارتباط خوبی با فدراسیون فوتبال داشته باشد. به مومن و محمدی و هاشمی هم تبریک می‌گویم. بازهم تاکید من این است که از متخصصان و باتجربه‌ها در پست‌های مدیریتی استفاده شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون با جادوگری در ارتباط است، خاطرنشان کرد: من اصلاً به این چیزها اعتقاد ندارم و در جریان نیستم. یک عمری است که من خودم هستم و خدایم. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه عزیزی‌خادم در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که ایرادی ندارد یک نفر با نفسش به ما کمک کند، گفت: هرکسی می‌تواند جواب خودش را بدهد، اما من هستم و خدای خودم. 

ماجدی در خصوص مشاوران عزیزی‌خادم، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال امور مالی و ذی‌حساب دارد. ذی‌حساب از طرف وزارت ورزش انتخاب می‌شود و هر اتفاق و شائبه‌ای وجود داشته باشد ذی‌حساب به عنوان یک دستور جلسه در اختیار هیأت رئیسه قرار می‌دهد. در حال حاضر چنین چیزی به ما نداده‌اند. هر فدراسیونی یک مجمع سالیانه دارد و تمام حساب و کتاب‌ها آنجا بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم سراجی چه چیزی گفته است. ضمن احترام به وی باید بگویم که مجمع سالیانه، مجمع مالی است که سالیانه برگزار می‌شود. مجمع همه چیز را بررسی می‌کند و فکر نمی‌کنم آنطور که من و شما تصور می‌کنید بتوان پولی به صورت غیرشفاف هزینه کرد. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد دریافت حقوق و پاداش مشاوران فدراسیون، تصریح کرد: این مورد غیرشفاف است. من نمی‌دانم سراجی چه چیزی گفته است. هر پولی که جابجا می‌شود زیر نظر ذی‌حساب محاسبه می‌شود. اگر چیزی یا کسی عضو فدراسیون نباشد و پولی دریافت کند قطعاً ذی‌حساب به ما هشدار خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که زمان برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون مشخص است یا خیر، گفت: هنوز مشخص نیست. تکلیف نایب رئیس اول هم در مجمع مشخص خواهد شد. هیچ زمانی برای تعیین این سمت مشخص نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول