اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نویدکیا: استقلال امسال آرامش بهتری دارد و کار ما سخت است/ از طرف باشگاه و کارخانه روی من فشار نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر می‌کنم از صحبت‌هایم اشتباه برداشت شد، نه از طرف کارخانه، نه از طرف باشگاه و نه هواداران روی من فشاری وجود ندارد.

نویدکیا: استقلال امسال آرامش بهتری دارد و کار ما سخت است/ از طرف باشگاه و کارخانه روی من فشار نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: همه می دانند بازی فوق العاده حساس و مهم است، با یکی از بهترین تیم های ایران بازی داریم.استقلال نفرات و ساختار خوبی دارند، فردا روز سختی است. استقلال از نظر نفری و نوع بازی یکی از بهترین هاست و یکی از شانس های قهرمانی هستند.

وی در مورد اینکه فصل گذشته دو بار استقلال را شکست داده‌اید، گفت: قطعا بازی سختی داریم. اینکه استقلال را فصل گذشته دو بار بردیم دلیل نمی‌شود امسال هم همین گونه شود. شرایط متفاوت‌تر از پارسال است. هر طور که بخواهید حساب کنید استقلال شرایط بهتری نسبت به فصل قبل دارد. به همین خاطر باید بگویم استقلال فصل گذشته کمی حواشی داشت، اما امسال با آرامش بیشتری کار می‌کند و ساختار بهتری دارد و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند و باید بازی سنگینی انجام بدهیم.

نویدکیا در مورد حضور مسعود ریگی در سپاهان و جدایی از استقلال و اینکه او چگونه فردا نمایش قابل قبولی مقابل این تیم خواهد داشت، گفت: تا همین الان هم فکر می‌کنم مسعود تمام تلاشش را برای تیم کرده است. در انتخاب بازیکنانم علاوه بر اینکه مسائل فنی برایم مهم بود سعی می‌کردم بازیکنانی به تیم اضافه کنم که به درد ساختار تیم بخورند. به همین خاطر مسعود را انتخاب کردم. او یکی از انتخاب‌هایم بود و البته انتخاب اولم بود.

وی افزود: می‌دانم جدایی از استقلال برایش سخت بود، چون من خودم یک سپاهانی هستم، سال‌ها در این تیم حضور داشتم. می‌دانم روزی اگر بخواهم مقابل سپاهان قرار بگیرم، چه آن زمان که بازی می‌کردم و چه الان که شغل دیگری دارم، کار سختی است. این مسائل شوخی ندارد، باید با واقعیت‌ها زندگی کرد. با اما و اگر نمی‌شود زندگی کرد که اگر این اتفاق رخ می‌داد یا نه چه می‌شد. در دنیای حرفه‌ای امروز این مسائل حل شده است. باید رو به جلو نگاه کنیم و باید روی تصمیماتی که گرفته‌ایم باشیم.

محرم نویدکیا در مورد اینکه بازی با استقلال 6 امتیازی است عنوان کرد:‌ واقعیت این است که هفته قبل هم یک مسابقه بعد از بازی با نفت آبادان انجام دادم، من مشکلی با باخت ندارم. مشکلم با مساوی است. خیلی وقت‌ها خیلی تیم‌ها جام‌ها را به خاطر این از دست می‌دهند که ترجیح می‌دهند بازی‌ها مساوی شوند ولی من ترجیح می‌دهم ببازم تا مساوی کنم. نه اینکه بگویم اتفاق نمی‌افتد اما فوتبال برد و باخت و مساوی دارد، اما صرفا به این خاطر که تیمم را برای یک مساوی به میدان بفرستم تا الان چنین کاری نکرده‌ام و امیدوارم در این فوتبال دیدگاهم عوض نشود و همان دیدگاه همیشگی را داشته باشم و همین روش هجومی را ادامه دهیم. 

وی در مورد بیژن حیدری داور بازی فردا گفت: تا الان در مورد داوری حرف نزده‌ام و نمی‌خواهم باز هم در این باره صحبت کنم. باید بگذاریم کارشان را انجام دهم. ممکن است جاهایی به ضررمان باشد و جایی هم به نفع مان باشد که این قانون فوتبال است. اما اگر VAR باشد با خیال راحت همه کارشان را انجام می‌دهند. اگر به یکی دو بازی عقب‌تر برگردیم شاید در یکی دو بازی هم در داوری متضرر شده باشیم. اما دلم نمی‌خواهد در این باره این موضوعات صحبت کنم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه هفته گذشته در مورد فشار بر روی خود و تیمش صحبت کرده بود و گفته بود اگر کس دیگری بهتر است را به جای او بیاورند، گفت: بگذارید یک بار دیگر این مسئله را باز کنم، فکر می‌کنم از صحبت‌هایم اشتباه برداشت شد. نه از طرف کارخانه، نه از طرف باشگاه و نه هواداران روی من فشاری وجود ندارد، اما موضوع اینجاست که من می‌خواهم ذهنیت بازیکنان و دیدگاه خودم را بیان کنم.

نویدکیا تاکید کرد: من سر مواضع خودم هستم و این دیدگاه‌های خودم بود که بیان کردم. من می‌گویم سپاهان ابتدا باید به ثبات نسبی برسد. مثلا اینکه می‌گویند ما تیم خوبی هستیم، باشد، بازیکنان خوبی گرفته‌ایم، اما به همان نسبت بازیکنان خوبی از دست دادیم. چند بازیکن خوبمان را از دست دادیم، در واقع 9-8 بازیکن از دست دادیم و 5-4 بازیکن جذب کردیم. درست است که تیم خوبی هستیم، ولی واقعیت این است که سال 93 و 94 قهرمان شدیم اما فقط یک بار جام باشگاه ها رفتیم. یک بار با قلعه‌نویی در این سال‌ها دوم شدیم و به جام باشگاه‌ها رفتیم. من می‌گویم باید به ثبات برسیم. اینکه صرفا هر سال از ابتدای سال فشار بیاوریم که تیم باید قهرمان شود اینها بیش از حد به بازیکنان فشار می‌آورد. ابتدا باید به ثبات برسیم و بعد بتوانیم سال‌ها پشت سر هم در آسیا باشیم. یک سال قهرمان شویم، یک سال دوم شویم، یک سال در جام حذفی قهرمان شویم و باید با این دید به مسابقات برویم که هر سال در ‌آسیا باشیم. آن موقع تبدیل به یک تیم حرفه‌ای می‌شویم. 

وی افزود: در اروپا در بهترین لیگ‌های دنیا مثلا لیورپول، مگر هر سال قهرمان می‌شود؟ اما تمام دیدگاهش این است که در لیگ قهرمانان اروپا باشند و بتوانند درآمد بیشتری داشته باشند و سرمایه‌گذاری بهتری انجام دهند و بتواند به همان نسبت هم قهرمانی بیاورند. من هم همین دیدگاه را دارم. می‌خواستم همه دیدگاهم را در مورد سپاهان بدانند که اگر روزی دیدگاهم به درد سپاهان نخورد بتوانند راحت تصمیم بگیرند. اما هیچ فشاری از طرف هیچ ارگانی روی من وجود ندارد.

سرمربی سپاهان در مورد شکست سپاهان مقابل گل گهر و شکایت استقلال از بازیکن گابنی گل گهر و اینکه نظر او در مورد این مسئله چیست، اظهار داشت: من فقط وظیفه‌ام مسائل فنی است. از روز اول هم با مسئولان باشگاه در این مورد صحبت کردم که من فقط مسئول فنی هستم. ما به گل گهر باختیم و بحثی در آن نیست، حالا اگر باشگاه دیدگاه دیگری دارد و می‌خواهد اتفاقاتی را که رخ داده پیگیری کند حق طبیعی و قانونی‌اش است و به من ارتباطی ندارد، اما ما به گل گهر باخته‌ایم. اما این موضوع را هم باید بگویم؛ چرا بازی مس رفسنجان و پدیده 3 بر صفر شده؟ خب حتما تخلفی رخ داده که چنین رایی صادر شده است. اگر واقعا تخلف بوده مراجع ذی ربط باید در این مورد صحبت کنند و تصمیم می‌گیرند. اگر هم تخلفی نبوده که هیچ. همه چیز روی اصول جلو می‌رود، ما از نظر فوتبالی به گل گهر بازی را باختیم.

وی در مورد اینکه بازی با پرسپولیس در شهر سوم و اراک قرار است برگزار شود، ولی اگر در اصفهان یا تهران برگزار می‌شد جذاب‌تر بود، گفت: طبیعی است که بازی در تهران و اصفهان جذابتر است اما این تصمیمی است که کمیته انضباطی گرفته و ما هم تبعیت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول