اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جانبازان مرکز توانبخشی امام علی(ع) حامیان اهدای خون شدند

اداره کل انتقال خون مازندران با همکاری سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلا  با هدف تجدید روحیه جانبازان سرافراز مرکز توانبخشی امام علی(ع) اقدام به برگزاری مسابقه ورزشی دارت با شعار اهدای خون سالم اهدای زندگی کرد.

جانبازان مرکز توانبخشی امام علی(ع) حامیان اهدای خون شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اداره کل انتقال خون استان با همکاری سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلا  با هدف تجدید روحیه جانبازان سرافراز مرکز توانبخشی امام علی(ع) اقدام به برگزاری مسابقه ورزشی با شعار اهدای خون سالم اهدای زندگی کرد.

ذوالفقار تقوی مدیرکل انتقال خون مازندران عصر امروز در جمع صمیمی و دوستانه جانبازان قطع نخاعی استان، ایثارگری‌های آنان را در هشت سال دفاع مقدس ارج نهاد و از حمایت امروز آنان در ترویج  فرهنگ انسان‌دوستانه اهدای خون تشکر کرد. 

وی با تاکید بر نقش و جایگاه انتقال خون در جامعه، خاطرنشان کرد: سازمان انتقال خون یکی از سازمان‌های گمنامی است که وظیفه اصلی آن تهیه و تامین و توزیع خون سالم و کافی برای بیماران است و اگر زمانی این مایع حیات‌بخش خون در کشور و در استان احیا نشود سلامت مردم آسیب جدی خواهد دید.

مدیرکل انتقال خون استان مازندران به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر اهدای خون  اشاره کرد و گفت:  انتقال خون استان در پنج پیک کرونا فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرد اما با همکاری اصحاب رسانه، نوع‌دوستی مردم استان و مشارکت گسترده بسیجیان نیاز خونی استان مرتفع شد.

*خدمت به خلق؛ بهترین عبادت

حجت‌الاسلام یوسف‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در ادامه با تاکید بر اینکه  بهترین عبادت خدمت به خلق است، اظهار کرد: انجام واجبات، ترک محرمات و روزی حلال سه مساله مهم است که در قرآن و احادیث بسیار به آن اشاره شده است و همه به نوعی موظف به انجام آن هستیم.

 

وی، انتقال خون یک سازمان حیاتی دانست و افزود: خون مانند آب حیات‌بخش است و کسی که بتواند با اهدای خون خود به چند نفر حیات ببخشد خدمت بزرگی کرده و این امر در نزد خداوند بسیار ارزشمند است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بیان کرد: مدیر و کارکنان انتقال خون استان باید قدر این خدمت بزرگ خلق را بدانند؛ چرا که خداوند این توفیق را به آنان داد که در این سازمان حیات بخش فعالیت کنند و با تامین خون و فرآورده‌های خون، نجات بخش جان بسیاری از بیماران باشند.

همچنین در این برنامه فرهنگی مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل ورزش و جوانان به همراه  تعدادی از قهرمانان  ورزشی استان، مدیرکل بهزیستی و مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران حضور داشتند.

 

گفتنی است، در حاشیه این برنامه فرهنگی اتوبوس سیار انتقال خون نیز در مرکز توانبخشی امام علی(ع) مستقر شد و از کارکنان این مجموعه خونگیری کرد.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول