اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش مدیرعامل پیکان به شایعه استفاده از جادوگر/ محمدی:‌ از درس‌های بازی استقلال مقابل پرسپولیس استفاده می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: کار زمینی قانون زمینی دارد و ترجیح می‌دهم درباره مسائل مربوط به جادوگری حرف نزنم.

واکنش مدیرعامل پیکان به شایعه استفاده از جادوگر/ محمدی:‌ از درس‌های بازی استقلال مقابل پرسپولیس استفاده می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اکبر محمدی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال تهران اظهار داشت: امیدوارم انتخاب کاملا دموکراتیک برگزار شود تا افرادی که استحقاق حضور در هیأت رئیسه را دارند و می‌توانند ظرفیت‌های خود را در اختیار هیات فوتبال قرار بدهند انتخاب شوند.

وی در خصوص اینکه ظاهرا بازیکن‌سازی باشگاه‌های پیکان، سایپا و مقاومت به عنوان سه باشگاه استعدادیاب فوتبال پایتخت نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است توضیح داد: اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، شهر تهران بالاترین سطح برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مختلف را دارد هرچند ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد و نواقصی از لحاظ زیرساختی و سازماندهی می‌بینیم اما اگر بخواهم در مورد باشگاه خودمان بگویم، باید اذعان کنم پیکان بیشترین معرفی بازیکن از تیم‌های پایه به تیم بزرگسال را داشته است. این موضوع طبق آمار قابل اثبات است. سال گذشته 11 بازیکن آکادمی پیکان در تیم بزرگسالان ما بازی کردند. امسال یکی از همین بازیکنان کاپیتان تیم بزرگسال پیکان است. این روند همچنان ادامه‌دار است و بیش از 15-14 بازیکن آکادمی در تیم بزرگسالان پیکان عضو هستند.

مدیرعامل باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: امثال علیرضا رضایی که اکنون دروازه‌بان استقلال، محمد خدابنده لو هافبک ذوب آهن و یوسفی بازیکن صنعت نفت از آکادمی پیکان رشد کردند. به سهم خود رسالتمان را انجام می‌دهیم. اما شهر تهران و جمعیتی نظیر به 18 میلیون نفر، باید از لحاظ زیرساختی و امکانات برگزاری بازی‌ها و سازماندهی شرایط متفاوتی داشته باشد. امروز انتخابات هیأت رئیسه هیات فوتبال تهران برگزار می‌شود و امیدواریم با تیم مدیریتی جدید این اتفاق بیفتد.

محمدی در خصوص دلیل خارج شدنش از ورزشگاه دستگردی بین دو نیمه بازی پیکان و استقلال گفت:‌ با توجه به تجربه‌ای که در فوتبال دارم، شاید در همان 15-19 دقیقه ابتدایی مسابقه متوجه روند بازی شدم. در آن لحظات به شدت از عملکرد تیم ناراحت بودم. کادر فنی هم بخشی از تیم است اما بیشتر نگران حال خودم بودم. سال گذشته در یک بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس دچار حمله قلبی شدم و دوست نداشتم آن اتفاق بار دیگر تکرار شود. به همین دلیل سعی کردم از فضای استادیوم خارج شده و بازی را از داخل باشگاه نگاه کنم، اما متأسفانه شکست تیم ما در نیمه دوم تلخ‌تر شد.

وی اضافه کرد: با توجه به عملکرد کلی پیکان در 9 بازی گذشته، نتایجمان رضایت‌بخش بوده است. امیدواریم بدون وارد شدن فشار روانی به تیم، بتوانیم رتبه‌ای مانند فصل قبل به دست بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: قطعا از بازی استقلال با توجه به عملکرد ضعیف‌مان در آن مسابقه درس‌های زیادی گرفته‌ایم، نمی‌دانم چرا پس از 8 بازی خوب در آن مسابقه وضعیت تلخی داشتیم، اما بچه‌ها با درس گرفتن از آن مسابقه طبق صحبت‌های کادر فنی و جلسات متوالی که داشتیم، مقابل پرسپولیس شرایط متفاوتی خواهند داشت. با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم تنها به 3 امتیاز دیدار با این تیم نگاه می‌کنم.

محمدی درباره مطلب مطرح شده مبنی بر استفاده برخی تیم‌ها و مربیان از جادوگری گفت:  فَاللَّهُ‌ خَیْرٌ حَافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ‌ الرَّاحِمِینَ‌، نباید این مسائل را جدی گرفت، زیرا کار زمینی قانون زمینی دارد، ابزارش هم سعی و تلاش است نه چیز دیگری.

وی در خصوص وضعیت میزبانی باشگاه پیکان از پرسپولیس عنوان کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که این بازی هم مانند دیدار استقلال و گل گهر در ورزشگاه دستگردی برگزار شود. امیدوارم برنامه‌ریزی سازمان لیگ به شکلی باشد که یک هفته در میان ما و سایپا در این ورزشگاه بازی کنیم، در صورت رقم خوردن این اتفاق در آخر فصل دیدارهای خود را در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص جلسه کمیته انضباطی درمورد پرونده بازیکن گابونی باشگاه گل گهر و اینکه شنیده می‌شود 5 باشگاه لیگ برتری در نامه‌ای خواستار 3 بر صفر نشدن نتیجه دیدارهایی که تیم‌ سیرجانی از این بازیکن استفاده شده‌اند، گفت: به فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی، کمیته‌های انضباطی استیناف و اخلاق اعتماد کامل داریم. سال گذشته اتفاقی بین ما و باشگاه سایپا افتاد که کمیته استیناف به درستی رأی کمیته انضباطی را شکست و در آن کمیته حق به حقدار رسید. این بار هم به ارکان قضایی مستقل فدراسیون اعتماد داریم و هر تصمیمی بگیرند تمکین خواهیم کرد.

محمدی در خصوص اینکه اگر از مراجع داخلی در این پرونده به نتیجه نرسند کار را به دادگاه CAS می‌کشانند، گفت:‌ امیدوارم کار به آنجا نرسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول