اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجدی: حساب و کتاب های فدراسیون شفاف است/ ازپرونده ویلموتس می ترسیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص مسائل مختلف این فدراسیون ارائه کرد.

ماجدی: حساب و کتاب های فدراسیون شفاف است/ ازپرونده ویلموتس می ترسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی در حاشیه مجمع سالانه هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: به عنوان عضو هیات رئیسه دعوت شدم. فکر می کنم دستور کار انتخاب بعضی از نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه باشد و بحث مجمع هم باشد.

وی در خصوص اینکه هیات فوتبال استان تهران تا چه حد در رسالت خودش یعنی بازیکن سازی موفق بوده، گفت: این هیات از زمانی که بازی می کردیم تا زمانی که کار مدیریت را شروع کردیم، خودش یک فدراسیون فوتبال است. وقتی ما در بحث استعدادیابی بازیکنان تهران را محک می‌زنیم می بینیم که خیلی از شناسنامه‌ها برای استان های دیگر هستند که فقط در تهران حضور دارند. لذا مسئولیت و بار زیادی روی دوش این هیات است. تمام کشور سعی می کنند در این استان حضور داشته باشند.

ماجدی تصریح کرد: مسئولان این هیات زحمت خودشان را کشیده اند اما این زحمت باید با حضور افراد متخصص تر در بحث برگزاری مسابقات، آموزش مربیان، تیم‌های پایه و لیگ کشور چند برابر شود. نیاز به افراد متخصص تر دیده می شود که ان شاالله حبیب الله شیرازی و همکارانش این کار را انجام می‌دهند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه بازیکن تهرانی کم دیده می شود، عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که در تیم های پایه وجود دارد همین است که تیم های بزرگ ما مانند استقلال و پرسپولیس، در لیگ های کشوری نوجوانان، جوانان و امید شرکت نمی کنند. این در اختیار هیات نیست. در اختیار باشگاه هاست. باید فرایندی به وجود بیاورند که تیم های تهرانی هم بتوانند شرکت کنند. ضمن اینکه باید فرایندی را به وجود بیاوریم که بازیکنان تهرانی در تهران بیشتر از بازیکنان شهرستانی دیده شوند.

ماجدی در مورد وضعیت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از نظر بحث حضور تیم ملی در جام جهانی خیلی خوشحالیم که ان شاالله در بهمن و بعد از بازی با عراق یک پیروزی همه جانبه را داشته باشیم که هم عرق ملی به وجود بیاید و هم حضورمان در جام جهانی ثبت شود. در بحث تیم های پایه هم خداراشکر تیم 15سال ما قهرمان کافا شد. تیم ملی المپیک هم از دور مقدماتی صعود کرد. کار بسیار بزرگی در کمیته جوانان انجام شد که در واقع سوت آن را 8-7 سال دیگر می شنوند. استعدادیابی بسیار عظیمی را انجام دادیم. استعدادیابی زیر16 سال بانوان در قسمت مناطق نیز در حال انجام است.

وی در خصوص اظهارات مهرداد سراجی مبینی بر اینکه 50میلیارد دریافتی از دولت حساب و کتابی در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نداشت، گفت: در بحث مالی هیات رئیسه، هم مدیر مالی داریم و هم خزانه دار که اگر هر اتفاقی بیفتد به عنوان یک دستور کار در هیات رئیسه مطرح می کنند. تا الان چیزی به عنوان اینکه درخواست ذی حساب باشد که در هیات رئیسه مطرح شود و روی آن نظر بدهیم نداشتیم ولی مطمئنم به زودی این اتفاق می افتد. به هرحال حساب و کتاب ها شفاف است. غیر از کسانی که در فدراسیون کار می کنند، نیروهای نظارتی مانند بازرسی کل کشور روی این اعداد و ارقام نظارمستقیم دارند.

ماجدی در مورد وضعیت تیم امید و اینکه گفته می شود مهدوی کیا جواب تماس نمی‌دهد و قراردادی با او بسته نشده، عنوان کرد: بحث قرارداد یکسری آیتم هایی دارد که نباید بگذاریم مثل قراردادهای خوانده و ویرایش نشده و حقوقی باشد که فقط امضا کنیم. قطعا قراردادها آماده است و فکر می کنم تا 7-6 روز دیگر قرارداد این عزیزان امضا می شود. حتی اردوها را هم در کمیته جوانان پیش بینی کردیم. ان شاالله به زودی اتفاق می افتد.

وی در مورد اینکه پرونده ویلموتس ترسناک شده، گفت: ما می ترسیم. خدا کند به نفع جمهوری اسلامی ایران باشد. این پول داده نشود مطمئنم خرج توسعه و ارتقای جوانان خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول