اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آزادسازی ۷۰۰ کیلومتر از مسیرهای درون‌شهری ظرف ۳ سال آینده/ تخفیف عوارض ساخت و ساز از بودجه حذف می‌شود

شهردار تهران گفت: امیدواریم ظرف ۳ سال آینده ۷۰۰ کیلومتر راه‌های درون‌شهری را آزاد کنیم.

آزادسازی ۷۰۰ کیلومتر از مسیرهای درون‌شهری ظرف ۳ سال آینده/ تخفیف عوارض ساخت و ساز  از بودجه حذف می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه افتتاح تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر و پل های جهتی اتصال بزرگراه امام رضا(ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار  درجمع خبرنگاران درباره آزادسازی ۷۰۰ کیلومتر از مسیرهای درون شهری گفت:  حدود ۹۸ درصد تقاطع درون شهری تهران باید اصلاح شود که این‌کار با مجموع تملکات، هزار  میلیاد تومان اعتبار نیاز دارد که ۱۳ مورد از تقاطع ها در ۶ ماهه نخست سال آینده افتتاح می‌شود.

وی افزود: امیدواریم ظرف ۳ سال این ۷۰۰ کیلومتر راه را افتتاح کنیم.

زاکانی گفت: وقتی صحبت از نزدیک شدن ۷۰۰ کیلومتر راه  می کنید، یعنی کاهش مصرف سوخت، افزایش سطح آسایش و کاهش آلودگی را خواهیم داشت.
 
 وی ابراز داشت: در حال حاضر برای رسیدن به یک تقاطع باید چند کیلومتر حرکت کنیم تا بتوانیم دور بزنیم، در حالیکه با یک اصلاح رمپ یا لوپ، این گلوگاهها اصلاح می شود.

شهردار تهران درباره معضلات مرکز تجاری علا الدین نیز گفت: صدور مجوز اضافه میراث گذشته است، آنها قاعده جدیدی دنبال می کردند تا ساخت و ساز جدیدی داشته باشند که مبتنی بر تخلف است.

وی ادامه داد: با کسانیکه مقدمات این تخلف را فراهم کردن برخورد کردم و شرایط تغییر خواهد کرد و صاحبان مجتمع برای ایمن سازی باید اقدام کنند البته قدم هایی را برداشته اند.

زاکانی درباره تخفیف عوارض ساخت و ساز در شهر تهران هم گفت:  تخفیف ویژه ای را شورای شهر در نظر گرفته است، این تخفیف ۲۵ درصدی تا  یک ماه دیگر قابل استفاده است.

شهردار تهران گفت:  اعتقادی به این جنس کارها ندارم و سال آینده این تخفیف را از بودجه حذف می کنیم و این فرصت تکرار شدنی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول