اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استقبال سرد از گاز شهری در بندرعباس/ دستور استاندار برای همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات

بدنبال عدم استقبال مردم از گازکشی خانه‌ها در بندرعباس حتی با وجود 10 میلیون وام قرض الحسنه، استاندار هرمزگان دستور داد تا بانک‌ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با مردم همکاری بیشتری کنند.

استقبال سرد از گاز شهری در بندرعباس/ دستور استاندار برای همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مردم هرمزگان سال‌ها در آرزوی گاز شهری بودند اما این مهم آنقدر برای آنان به تعویق افتاد تا حالا با وجود بیش از 400 میلیارد تومان هزینه برای رساندن گاز شهری به درب خانه مردم در مناطق مختلف شهر بندرعباس اما استقبال از خرید انشعاب و لوله‌کشی داخل منازل بدلیل هزینه بالای آن کم شده است و حتی با وجود تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیونی اما هنوز تمایلی برای آن وجود ندارد.

مردم بندرعباس که از گاز صرفا برای پخت و پز استفاده می‌کنند، این روزها با شرایط سخت اقتصادی عملا با یک کپسول گاز مایع 17 هزار تومانی 25 تا 30 روز گاز برای پخت و پز در اختیار دارند و عملا در مقایسه ذهنی خود نیز بجای گرفتار شدن در صف بانک‌ها و پرداخت قسط و ...، ترجیح می‌دهند تا از گاز مایع کپسولی استفاده کرده و سنگینی آن را نیز به جان بخرند.

 

دستور استاندار هرمزگان برای همکاری بیشتر بانک‌ها

به تازگی و با مشاهده موارد زیادی از سخت‌گیری بانک‌ها با اندک متقاضیان تسهیلات برای گازکشی منازل خود، استاندار هرمزگان به بانک‌های عامل دستور داده تا بانکها در مسیر پرداخت تسهیلات، شرط ارائه سند مالکیت را حذف و احراز مالکیت را با قبض آب یا برق انجام دهند.

 

از سوی دیگر عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس نیز در این باره اظهار کرد: فرآیند لوله کشی از زمان درخواست متقاضی تا زمان اجرایی آن و در یافت تسهیلات مربوطه باید حداکثر ظرف مدت دو هفته انجام شود و از همه شهروندان می‌خواهیم که از فرصت‌های ایجاد شده جهت بهره گیری از مزایای گاز لوله کشی منازل استفاده کنند.

به گفته وی، بانکهای عامل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون تومانی، بانکهای ملت، سپه، تجارت، کشاورزی و صادرات است.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول