اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بررسی عملکرد طارمی| موقعیت بزرگی که ستاره کشورمان ساخت ولی گل نشد‌+فیلم

ستاره کشورمان در 19 دقیقه حضور خود در ترکیب پورتو یک موقعیت خوب ایجاد کرد که به گل بدل نشد.

بررسی عملکرد طارمی| موقعیت بزرگی که ستاره کشورمان ساخت ولی گل نشد‌+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب هفته چهاردهم لیگ پرتغال تیم فوتبال پورتو به مصاف براگا رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

در این مسابقه مهدی طارمی برای اولین بار در فصل نیمکت نشین شد تا یک او نیز به سوژه بزرگ رسانه‌ها بدل شود. کونسیسائو البته این اتفاق را یک تصمیم تاکتیکی دانست و از ستاره کشورمان حمایت کرد. (اینجا بخوانید)


تک گل پورتو را لوئیز دیاز به ثمر رساند. بازیکنی که در این فصل بهترین بازیکن پورتو نام گرفته است

طارمی از دقیقه 69 وارد مسابقه شد و به جای اوانیلسون به میدان آمد. در آن 19 دقیقه نتوانست گلی به ثمر رساند ولی یک موقعیت بزرگ خلق کرد که به گل بدل نشد. او از سوی سایت سوفا اسکور نمره متوسط 6.5 را گرفت و در کنار کوردسو پایین‌تر نمره پورتو را بدست آورد.

ستاره کشورمان در این مسابقه یک شوت به سمت دروازه زد که آن شوت نیز به مدافعان برخورد کرد و راهی دروازه نشد. او 11 بار توپ را لمس کرد و در مجموع 10 پاس داد که 7 پاس به درستی به بازیکنان پورتو رسید. طارمی در نبرد زمینی ناموفق ظاهر شد و یک بار که خواست بازیکن را از پیش رو بردارد، نتوانست این کار را نهایی کند. او البته در زمینه هوایی یک بار به درستی توپ را تصاحب کرد تا در این زمینه دوباره عملکرد خوبی به ثبت رساند. 

پورتو با این پیروزی به صدر جدول رسید تا رقابت برای قهرمانی در لیگ پرتغال به اوج برسد. این تیم با با 38 امتیاز،‌ اسپورتینگ با 38 امتیاز و بنفیکا با 34 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. 

موقعیتی که طارمی برای مهاجمان پورتو ساخت ولی به گل بدل نشد را در زیر مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول