اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقاد از سفر 6 روزه شهردار بندرعباس/ نائب رئیس شورا: آئدس شهر را گرفته اما شهردار به سفر رفته است

نائب رییس شورای شهر بندرعباس گفت: در شرایط بسته بودن حساب شهرداری، تصادفات اخیر منجر به فوت در سطح شهر و رویت شدن پشه آئدس در سطح شهر و شهرداری، اما شهردار 6 روز است به سفر و شمال و تهران رفته و شهر را رها کرده است.

انتقاد از سفر 6 روزه شهردار بندرعباس/ نائب رئیس شورا: آئدس شهر را گرفته اما شهردار به سفر رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اعضای شورای شهر بندرعباس امروز در نطق‌های جداگانه‌ای به انتقاد از رهاشدگی شهرداری پرداختند.

فاطمه جراره رییس شورای شهر: 

 شهرداری حدود ۲۷۰ پرونده در دادگاه دارد و پی‌درپی در شکایت‌های افراد مختلف، توسط دستگاه قضایی محکوم می‌شود که این وضعیت نگران‌کننده است.

در نشست این شورا در 18 آذر درباره برخی موارد که اعضای شورا مطرح کرده‌اند به شهردار تذکر داده شده است و او باید دربارهٔ رهاکردن ۶روزهٔ شهر برای حضور در برنامه های غیرضروری در صحن علنی شورا پاسخ‌گو باشد.

اسماعیل بواشه نایب رییس شورا: 

عدم حضور ۶ روزه شهردار بندرعباس در این شهر و بروز مشکلات فراوان از جمله بسته بودن حساب شهرداری، تصادفات اخیر منجر به فوت و رویت شدن پشه آئدس در سطح شهر مشکلات زیادی به وجود آورده است. پشه آئدس، شهر بندرعباس را گرفته و امروز به شهرداری نیز رسیده است و حساسیت بسیاری نیز دارد که تشکیل کارگروه ویژه در این زمینه ضروری می باشد. 

ما در شورای شهر ساکت ننشسته‌ایم و کار شهرداری را انجام می‌دهیم و روز گذشته در بحث تصادفات اخیر ورود کرده ایم و مصوبات خوبی امروز در جهت کاهش حوادث رانندگی در دستور کار شورا قرار داشت‌.

در خصوص حساب‌های شهرداری که بسته شده حداقل ۲۵۰ فقره شکایت از شهرداری است که نیاز هست شهردار نسبت به اولویت بندی کارها و سفرهای خارج از استان توجه داشته باشد. چرا که در غیر اینصورت کار شهرداری اگر به همین روند پیش رود با مشکلات عدیده ای از جمله در پرداخت حقوق کارگران روبرو خواهیم شد. 

 با توجه به حقوق عقب مانده پرسنل  و نزدیکی به پایان سال شهرداری در پرداخت حقوق با مشکل مواجه خواهد شد.

حسن سالاری عضو شورای شهر بندرعباس:

حضور ۶روزه شهردار در تهران و شمال برای شرکت در همایش شهر خلاق غیرضروری بوده است.

حساب‌های شهرداری به‌علت شکایت قضایی مسدود شده و شهر با مشکلات فراوانی روبرو است و بدهی‌های انباشته شهرداری به کارگران و پیمانکاران باید اولین اولویت شهردار باشد.

به گزارش فارس، ۷۰ روز از صدور حکم مهدی نوبانی از سوی وزیر کشور می‌گذرد.

انتهای پیام/ 88055/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول