اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توزیع 1400 بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه بین نیازمندان قم

مدیرکل کمیته امداد قم از توزیع هزار بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه به همت مرکز نیکوکاری بقیه‌الله شهرقائم خبرداد و گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) نیز 400 بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری حضرت زینب(س) پردیسان میان نیازمندان توزیع شد.

توزیع 1400 بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه بین نیازمندان قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم، محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان قم در مراسم اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه مرکز نیکوکاری بقیه الله شهرقائم استان قم، ضمن قدردانی از مردم، خیران و کسانی که کمک‌های خیران را ساماندهی و اثربخش می کنند اظهار کرد: کسانی که در مراکز نیکوکاری، مساجد و گروههای جهادی برای خدمت رسانی به نیازمندان تلاش می کنند از همین قشر خدمت رسان هستند و من از آنها تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته در همه سرفصل ها رشد خوبی داشته ایم گفت: کمک های مراکز نیکوکاری استان قم از ۳۲ میلیارد تومان سال در ۹۹ به ۴۵ میلیارد تومان فقط تا آبانماه سال جاری افزایش داشته است.

مسعودیان راد، خاطرات تلخ دوران کرونا را خاطرنشان کرد و گفت: اگر چه طی سالهای گذشته بدلیل کرونا و تحریم های اقتصادی شاهد روزهای سختی بودیم ولی مردم و خیران با کمک های مؤمنانه خود وفاداری، ایثارگری و همّت بلند خود را ثابت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم چشم انداز روشن مراکز نیکوکاری را خاطرنشان و اظهار کرد: با راه اندازی و ثبت اطلاعات آنها در سامانه جامع ملی نیکوکاری شاهد هم افزایی بیشتر در خدمت رسانی به نیازمندان خواهیم بود.

وی آمادگی کمیته امداد برای اقدامات اشتغال نیازمندان را یادآور شد و تأکید کرد: آمادگی داریم هر فضای اشتغال و خودکفایی در استان را به کارگاه‌های تولیدی تبدیل کنیم.

مسعودیان‌راد گفت: بسته‌های معیشتی شامل روغن، قند و شکر، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه فرنگی و همچنین ۱۰ سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، پنکه و جارو برقی در مجموع به ارزش هشت میلیارد ریال می‌شود.

وی بر لزوم توسعه فعالیت‌های خداپسندانه در قم تاکید کرد و ادامه داد:  مرکز نیکوکاری حضرت زینب (س) پردیسان نیز بمناسبت میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب (س) 400 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، حبوبات، سویا و رب گوجه فرنگی هر بسته به ارزش 6 میلیون ریال طی مراسمی بین نیازمندان توزیع کرد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول