اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

کار، پاسخ همه چیز نیست

رئیس جمهور درحالی صد روزش را به اتمام رسانده که فقط در یک قلم با واکسیناسیون گسترده مرگ و میر کم شده و زندگی روال عادی پیداکرده. آنوقت یک تشکل انقلابی سفرهای استانی را زیر سوال می‌برد.آیا در چنین شرایطی، کار پاسخ همه شبهات است؟

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، فرزاد جهان‌بین نوشت: رئیس جمهور در حالی صد روزش را به اتمام رسانده که فقط در یک قلم، با واکسیناسیون گسترده، مرگ و میر کم شده و زندگی روال عادی پیدا کرده است. آن وقت انجمن اسلامی دانشگاه شریف، بیانیه سیاسی تند می خواند و یک تشکل انقلابی نیز، سفرهای استانی را زیر سوال می برد. احمدی نژاد هم به مناسبت شانزده آذر می تازد. آیا در چنین شرایطی، کار و کار پاسخ همه شبهات است؟ هرگز.

وقتی اصلاح طلبان تندرو و احمدی نژاد و اپوزیسیون خارج نشین به هم می رسند و آمریکاییها هفت شرط بنیان برافکن برای ادامه مذاکرات و دادن آنچه متعهد به ما بودند، می گذارند، یعنی یک جبهه تشکیل شده که مساله شان نه کار ما بلکه موجودیت ما هست. آری باید کار کرد و کار کرد اما از تبیین حقایق فروگذار نبود و در جنگ روایت ها، هوشمندانه عمل کرد و نیز مراقب بود تحت تاثیر این جبهه، گل به خودی نزد. و اینگونه هست که رهبر حکیم انقلاب در دیدار با پرستاران و مدافعان سلامت، چندباره فرمودند: حقایق را روایت کنید و الا دشمن به دروغ روایت می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول