اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ستاره ایرانی خط حمله لیون را منقلب می‌کند+عکس

یک رسانه انگلیسی حضور مهاجم تیم ملی کشورمان در لیون را باعث تحول در خط حمله تیم فرانسوی دانست.

ستاره ایرانی خط حمله لیون را منقلب می‌کند+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «اکیپ» فرانسه روز گذشته خبر داد باشگاه لیون با سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ به توافق نهایی رسید تا قراردادی 4 ساله امضا کند.

امروز سایت «sportslens» انگلیس در تحلیل این انتقال به لیون نوشت: در صورت نهایی شدن انتقال آزمون به لیون انقلابی در باشگاه فرانسوی رخ می دهد. لیون در این فصل در خط حمله مشکل گلزنی داشت و ستاره ایرانی می تواند این مشکل شیرها را برطرف کند.

اکامبی و اسلام سلیمانی به دلیل حضور در مسابقات جام ملت های آفریقا در ماه های آینده در ترکیب لیون حضور نخواهد داشت و جذب آزمون در این شرایط می تواند به تیم فرانسوی برای پر کردن جای خالی این بازیکنان کمک زیادی کند.

ستاره ایرانی در فصل جاری برای زنیت 7 گل به ثمر رسانده و  3 پاس گل داده است. آزمون از سال 2019 برای زنیت بازی می کند و در طول کمتر از 3 سال 3 بار قهرمانی لیگ روسیه را تجربه کرده است.

طبق گزارش های رسیده از فرانسه باشگاه لیون برای جذب آزمون می خواهد با پرداخت 3 میلیون یورو رضایت نامه بازیکن ایرانی را از زنیت بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول