اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شرایط اسفناک تیم لیگ یکی و بی تفاوتی مسئولان استانی در بوشهر/ قنبری: احتمالا از مسابقات انصراف بدهیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: قرار شد که هیات مدیره جلسه بگذارد تا مدیر عامل باشگاه را انتخاب کند که متاسفانه این پروسه خیلی هم زمان برد و انجام نشد.

شرایط اسفناک تیم لیگ یکی و بی تفاوتی مسئولان استانی در بوشهر/ قنبری: احتمالا از مسابقات انصراف بدهیم

مهدی قنبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر که با نداشتن بازیکن مواجه شد و امکان داشت بازی در مقابل مس شهر بابک برگزار نشود اظهار داشت: این تیم متاسفانه دو هفته ای است که ضعف مدیریتی دارد و ناخواسته وارد بازی ها شده ایم. با وجود این مشکلات، مدیرعامل باشگاه هم از سمت خود استعفا داده است و کسی خود را مسئول نمی داند که خوابگاه یا غذا برای بازیکنان تامین کند. 

وی افزود: به همین خاطر برخی از بازیکنانمان که خارج از بوشهر بودند قبل از بازی مقابل ویستاتوربین  اعلام کردند که اگر امکانش هست هر موقع که مشکل  جای خواب حل شد و مدیر عامل تیم را انتخاب کردند به بوشهر بیاییند تا  آنجا بلاتکلیف نباشند. البته حرف درستی هم بود چون جایی نداشتند که استراحت کنند.  پس از بازی ما به بوشهر برگشتیم و قرار بر این شد که  هیات مدیره جلسه بگذارد تا مدیرعامل باشگاه انتخاب شود که متاسفانه این پروسه خیلی هم زمان برد و انجام نشد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: این تیم در حال حاضر بلاتکلیف است. مسئولان شورای شهر و هیات مدیره نتوانستند برای این تیم تصمیم بگیرند و شهرداری اعلام کرد که تیمداری نمی کند. امروز قرار بود به کرمان برویم، فکر نمی کنم با این شرایط بازی برگزار شود. 

مهدی قنبری عنوان کرد: اگر بازی در بوشهر بود می توانستیم بازیکنان بومی را جمع کنیم که البته چند بار این کار هم انجام دادیم چون ما 7 تا 8 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و تعدادی هم صبح روز بازی به ما اضافه می شدند.

وی تصریح کرد: سه شنبه بازی است و منطقی است که امشب حرکت کنیم. بازی در بوشهر نیست که یک ساعت قبل بازی تصمیم بگیریم که در مسابقه شرکت کنیم یا خیر. ما 24 روز مانده به شروع لیگ وارد رقابت ها شدیم و بازیکن گرفتیم اما مجوزشان صادر نشد. حتی  14 نفر از بازیکنان جوانان و امید را در اختیار گرفتیم  که به چند نفر از آن ها هم مجوز حضور در مسابقات را ندادند و گفتند که آن ها مشکل سربازی دارند.

مهدی قنبری گفت: ما با 11 نفر بازی کرده ایم.. در بازی با آرمان گهر سیرجان همین اتفاق افتاد. 5 روز طول کشید تا بخواهیم تیم را جمع کنیم و بدون تمرین مقابل آرمان گهر حضور پیدا کردیم. در دیدار برابر رایکا هم یک ساعت قبل از بازی در رختکن ترکیب را اعلام کردیم چون نمی دانستیم چه کسانی کارت بازی دارند. در نهایت بازیکنان به میدان رفتند و باز هم 7 بازیکن ما را بیرون آوردند و اعلام کردند که مجوز ندارند. ما در این بازی از بازیکنانمان در پست های غیر تخصصی خودشان استفاده کردیم. 

وی افزود: هیچ کس خود را مسئول نکرد تا مشکل این تیم حل شود. ما منتظر 5 میلیاردی که مصوبه استانداری بود هستیم که قرار بود به حساب شهرداری واریز شود و فکر می کنم که این اتفاق افتاده است  اما مشکل های قانونی برای برداشتن این مبلغ هست و بعید می دانم در این چند وقت مشکل حل شود.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: احتمال دارد که شاهین از بازی بعدی انصراف دهد. این تیم دولتی است و آدم دست به جیبی ندارد که هزینه کند. کسی نیست که بیاید و مسئولیت بگیرد. مسئولان شهرداری اعلام کردند که ما برای این تیم خرج نمی کنیم و باید مزایده برگزار شود و امیدوارم که این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول