اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیشکسوت پرسپولیس: تساوی مقابل هوادار باورنکردنی بود/ تیم گردن کلفت کاری به اشتباهات داور ندارد

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: با توجه به روحیه و شادابی که از پرسپولیسی‌ها قبل بازی با هوادار دیدم متوقف شدن این تیم مقابل شاگردان رضا عنایتی برای من باورنکردنی است.

پیشکسوت پرسپولیس: تساوی مقابل هوادار باورنکردنی بود/ تیم گردن کلفت کاری به اشتباهات داور ندارد

داود محبوب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره توقف پرسپولیس مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از این بازی در محل تمرین پرسپولیس شرکت کردم و با توجه به روحیه و شادابی بازیکنان باورم نمی‌شود این تیم مقابل هوادار مساوی کرده باشد. قبل از بازی تصور می‌کردم راحت 5-4 گل در این بازی به ثمر برساند اما فوتبال همین است. هرچند در روزهای اخیر نگرانی‌هایی درباره جایگاه پرسپولیس ایجاد شده اما وضعیت تیم را خوب می‌بینم و اعتقاد دارم همه تیم ها تا نیم فصل شرایط‌شان به همین شکل است. 

وی ادامه داد: برخی تیم‌ها در 10 هفته اول سرحال و خوب هستند اما در نیم‌ فصل دوم و هفته‌های پایانی چیزی برای گفتن ندارند.  قطعا پرسپولیس در نیم فصل دوم به روند خوب و باثبات خودش بازمی‌گردد و بار دیگر می‌تواند قهرمان لیگ شود.در زمان بازی خودمان برای این تیم هم پیش آمد که پرسپولیس تا هفته دهم مشکلاتی داشت اما در دور برگشت به وضعیت خوبی رسیدیم و قهرمان شدیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص دلیل بدون تمرکز بودن این تیم در برخی مسابقات این فصل توضیح داد: شاید یکی از دلایل این موضوع مسائل مالی باشد که من در جریانش نیستم اما زمان حضورم خودم در محل تمرین پرسپولیس بچه‌ها خیلی با انگیزه و عالی تمرین می‌کردند.  

محبوب درباره اشتباهات داوری در برخی بازی‌های این فصل پرسپولیس به ویژه دیدار با هوادار گفت: اشتباهات داوری همیشه وجود دارد و ممکن است یک تیم از آن سود ببرد و دیگری ضرر کند اما اگر تیم سرحال و گردن کلفت باشد به اشتباهات داوری کاری ندارد و روی این مسائل مانور نمی‌‌کند.

وی در ارتباط با دیدار بعدی سرخپوشان مقابل پیکان، پاسخ داد: همه تیم‌ها با هدف عالی بازی کردن مقابل پرسپولیس و استقلال به زمین می‌آیند اما این تیم‌های بزرگ باید به حدی آماده باشند که بدون در نظر گرفتن روحیه و انگیزه حریف، راحت سه امتیاز بازی را به دست آورند و امتیاز از دست ندهند. پیکان، تیم خوبی است اما پرسپولیس برای بیشتر نشدن فاصله اش با رقیبان باید این مسابقه را ببرد. آرزوی تمام پرسپولیسی‌ها در این فصل هم قهرمانی لیگ برتر است و امیدوارم در ادامه هم بتواند قهرمان آسیا شود.

بازیکن اسبق این تیم در خصوص دلیل عملکرد نه چندان خوب خط دفاعی در فصل جاری توضیح داد: شاید ناهماهنگی و تمرکز نداشتن مدافعان و دروازه‌بانان تیم دلیل این موضوع باشد. پرسپولیس در سال‌های اخیر بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشته و اگر می‌خواهد امسال هم به قهرمانی برسد باید کمتر گل بخورد. البته این تیم در تمام پست‌ها بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد.

محبوب اضافه کرد: باید مشکلات مالی پرسپولیس را ترمیم کرد و هواداران هم باید همچنان حمایت‌شان را از این تیم ادامه بدهند. روحیه برای یک فوتبالیست حرف اول را می‌زند و امیدوارم شرایط روحی خوبی برای بازیکنان و کادرفنی این تیم ایجاد شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول