اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کمک مومنانه به یک راهبرد بزرگ در اسلام تبدیل شده است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان این‌که تاکید بر ادامه‌دار بودن رزمایش کمک مومنانه است، گفت: کمک مومنانه به یک راهبرد بزرگ در اسلام تبدیل شده است.

کمک مومنانه به یک راهبرد بزرگ در اسلام تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند؛ سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی امروز در رزمایش کمک مومنانه و اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت امداد خراسان جنوبی اظهار داشت: طی جلسه ای که هفته گذشته با فرمانده سپاه پاسدران داشتیم تاکید بر ادامه دار بودن رزمایش کمک مومنانه است.

وی با بیان این‌که این کار به یک روال تبدیل شده، افزود: مردم در مساجد و حسینیه‌ها افراد نیازمند را شناسایی کرده و نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی همکاری دارند اما نیاز مستمندان بیش از این است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان داشت: احداث مسکن برای محرومان نمونه دیگری از کمک مومنانه است که گروه های جهادی برای ساخت و ساز همکاری دارند اما برای تامین مصالح و سایر امکانات مورد نیاز تکمیل مسکن دستگاه های مربوطه همکاری داشته باشند.

سردار قاسمی عنوان داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کشور تشکیل شده و کار این قرارگاه هماهنگی بین دستگاه‌ها است.

وی خطاب به خیران و افرادی که اهل کمک هستند، گفت: کمک‌ و حمایت‌های مالی خود را نه به صورت بلاعوض بلکه به صورت وام قرض الحسنه به صندوق‌های قرض الحسنه مردمی بسیج برای اشتغال زایی بدهند.

 فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی افزود: طی هفته بسیج اقدامات خوبی در استان انجام شد که یک نمونه برپایی نمایشگاه از اشتغال  و تولیداتی بود که در نتیجه استفاده از تسهیلات صندوق‌های قرض الحسنه مردمی بسیج ایجاد شده است.

سردار قاسمی با بیان این‌که انفاق و کمک مومنانه یک راهبرد بزرگ در اسلام است، بیان داشت: کمک‌های مومنانه مربوط به کشور ما به تنهایی نیست بلکه این موضوع در تمام جهان اسلام؛ آفریقا، شرق و غرب آسیا راه افتاده و اوج می‌گیرد.

وی اضافه کرد: قناعت و صبر مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود و اگر قانع باشیم بسیاری از مشکلات کم می‌شود چراکه صبر و قناعت به برکت خون شهدا است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: دعا کنیم خداوند توفیق خدمت خالصانه و صادقانه به ما عطا کند چراکه خیلی از افراد بزرگی بودند که خدمت کردند اما خدمت آنها صادقانه نبوده است.

انتهای پیام/ 69052/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول