اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پاشازاده:بازی استقلال و سپاهان مثل شطرنج است و 6 امتیازی نیست/ از روزی می‌ترسم که مهدی پور مصدوم شود

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار با سپاهان از نظر من 6 امتیازی نیست و در چنین بازی‌هایی استقلال اصلا نباید گل دریافت کند و به حریف فرصت بدهد.

پاشازاده:بازی استقلال و سپاهان مثل شطرنج است و 6 امتیازی نیست/ از روزی می‌ترسم که مهدی پور مصدوم شود

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی در پیش است اما از نظر من شرایط برای استقلال خاص است. خیلی نمی خواهم مسائل را باز کنم ولی همه چیز دست خودشان است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد استقلال مقابل پیکان را مثبت ارزیابی می‌کند یا خیر گفت: هم آره و هم نه. در بازی قبل هم همه چیز دست خودشان بود، استقلال روی ضربات ایستگاهی 2 گل زد و به بازی راحت‌تر ادامه داد. وقتی می‌شود در مورد تیم نظر کلی داد که عکس‌العمل بازیکنان و کادر فنی را بعد از دریافت گل برررسی کرد. خوشبختانه استقلال در این هفته ها گلی دریافت نکرده اما در مورد ساختار هنوز نمی‌توان نظر قطعی داد.

کاپیتان اسبق استقلال تاکید کرد: شخصیت تیمی استقلال هنوز به صورت کامل جا نیفتاده و زمان می‌برد در مورد این موضوع به جمع بندی برسیم. اگر این شخصیت شکل بگیرد هم شرایط آسان‌تر می‌شود و هم می‌شود بهتر در مورد آینده صحبت کرد.

پاشازاده در خصوص اینکه خیلی‌ها مدعی هستند دیدار استقلال و سپاهان 6 امتیازی است و آیا وی هم چنین نظری دارد یا خیر عنوان کرد: از نظر من این بازی 6 امتیازی نیست و در فلسفه فکری من یک امتیازی محسوب می‌شود. شاید خیلی‌ها سوال کنند چرا این صحبت را می‌کنم ولی اینطور بازی‌ها مثل شطرنج می‌ماند.

وی یادآور شد: در چنین بازی‌هایی اصلا نباید اجازه داد تیم حریف برنده شود یا گلی به ثمر برساند. اگر تیم حریف ببرد برای آنها 6 امتیازی محسوب می‌شود.شاید ساعت‌ها در مورد این موضوع باید بحث کنم اما معتقدم در این بازی‌ها اصلا نباید ریسک کرد.اگر فرصت گلزنی به حریف داده نشود و استقلال بازی خود را انجام بدهد ممکن است حتی بتواند در جریان بازی و با استفاده از فرصت‌ها حریف خود را شکست دهد و اگر هم این اتفاق رخ نداد می‌تواند در ادامه مسابقات حریف را کنار بزند اما اگر استقلال در جریان چنین دیداری گلی دریافت کند و به حریف فرصت بدهد قطعا دچار مشکل خواهد شد.

کاپیتان پیشین استقلال ادامه داد:این صحبت من جنبه روانشناسی دارد. اینکه می‌گویم استقلال نباید ببازد شاید این معنی را بدهد که استقلال فقط دفاع کند اما منظور من این نیست که استقلال فقط با تفکر تدافعی وارد زمین شود.همانطور که تاکید کردم این بازی ها مثل شطرنج است و استقلال باید در این مسابقه در گل‌خوردن خیلی خیلی سختگیری داشته باشد و از طرف دیگر از تک تک فرصت‌هایی که نصیبش می‌شود نهایت استفاده را ببرد.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که عملکرد هافبک‌های استقلال را در هفته های گذشته چطور ارزیابی می‌کند گفت: هافبک‌های استقلال را خوب می‌بینم ولی از آن روزی می‌ترسم که مهدی پور مصدوم یا محروم شود.بقیه هافبک‌های استقلال در شرایط این روزهای مهدی پور با این بازیکن فاصله دارند. البه نیک نفس هم در بازی قبل خوب کار کرد ولی طول می‌کشد چنین بازیکنانی با شرایط و فضای استقلال آشنا شوند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول