اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دوران زیبای ونگر در آرسنال تکرار شد / آرتتا اوبامیانگ را مثل اوزیل بیرون می‌اندازد؟

آرسنال شب گذشته بدون حضور اوبامیانگ نمایشی درخشان از خود نشان داد تا این سوال در ذهن فوتبال دوستان ایجاد شود که آیا دوران کاپیتان گابنی در لندن به پایان رسیده است؟

دوران زیبای ونگر در آرسنال تکرار شد / آرتتا اوبامیانگ را مثل اوزیل بیرون می‌اندازد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، 28 تیر 1399 در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، تیم فوتبال آرسنال با درخشش «پیر امریک اوبامیانگ» مقابل منچسترسیتی به پیروزی رسید و یک شاهکار در فوتبال اروپا رقم خورد. اوبامیانگ به ستاره توپچی‌ها نام گرفت و در بازی فینال نیز نسخه چلسی را پیچید تا آرتتا در همان سال اول به مقام قهرمانی در جام حذفی انگلیس برسد.

امیدواری بین هواداران آرسنال برای بازگشت به روزهای خوش به اوج رسید و توپچی‌ها منتظر ماندند تا نسخه آرسنال آرتتا با ستاره‌هایی مثل اوبامیانگ را مشاهده کنند. ستاره گابنی پس از درخشش در این مسابقات با آرسنال تمدید کرد و بازوبند کاپیتانی را گرفت. دقیقا از همان موقع دوران افول ستاره گابنی در لندن آغاز شد.

اوبامیانگ در این 2 سال تنها در چند بازی توانست آن نبوغ خود را به نمایش گذارد و در بیشتر مسابقات کم فروغ باقی ماند. این عدم درخشش او شب گذشته به نهایت رسید و آرتتا او را به دلیل بی‌نظمی از لیست کنار زد. دعوت نشدن اوبامیانگ مثل بمب در رسانه‌های خبری انگلیس ترکید و همه نگران شدند که آرتتا بدون او چگونه می‌تواند به پیروزی دست یابد. البته این اتفاق سبب خیر شد و این تیم بدون حضور ستاره گابنی خود یکی از بهترین نمایش‌های 2 فصل اخیر خود را به نمایش گذاشت و توانست به برد درخشان 3 بر صفر برسد.


در دقیقه 20 ، آرسنال گلی زیبا توسط لاکازت به ثبت رساند. این گل با 19 پاس در عرض 30 ثانیه و با شرکت تمام بازیکنان حاضر در زمین به ثمر رسید

عدم حضور اوبامیانگ و نمایش درخشان لاکازت باعث شد تا سایت گل گزارشی در این خصوص منتشر کند و مدعی شود که دوران اوبا در لندن به پایان رسیده است.

*آرسنال بدون اوبامیانگ قدرتمندتر است

چالرز واتس نوشت: یک سال پیش مسعود اوزیل از آرسنال جدا شد و حالا نوبت به اومیانگ رسیده تا گران‌ترین بازیکن این تیم از امارات خارج شود. اوبامیانگ بیشترین دستمزد آرسنال را در این سال‌ها گرفته ولی حالا در نبود او، این تیم نمایشی درخشان از خود به ثبت می‌رساند.

آرتتا در خصوص این اتفاق گفت: متاسفانه او به دلیل بی نظمی از لیست کنار گذاشته شد. اهمیت تیم برایم والا تر از هر چیزی است و به خاطر این موضوع، اوبامیانگ امروز در لیست نبود. قطعا شرایط ساده‌ای نیست و ما می‌خواهیم کاپیتانمان در ترکیب حضور داشته باشد.

در عرض 9 ماه اوبامیانگ 2 بار به دلیل بی نظمی از لیست کنار گذاشته شده و هر بار که نبوده، تیم نمایش خوبی از خود نشان داده است.

سوال اینجاست که آرتتا با کاپیتان خود چه کار خواهد کرد؟ آیا او فروخته خواهد شد ؟

*عصر اوبامیانگ در لندن به پایان رسید؟

از لحظه‌ای آرتتا وارد امارات شد، همیشه در خصوص اوبامیانگ عبارت «به هیچ وجه قابل فروش نیست» را به زبان می‌آورد ولی الان همه چیز تغییر کرده است. او به خاطر بی نظمی یک بار دیگر از لیست کنار گذاشته شده و اصلا عملکرد خوبی هم در این مدت نتوانسته به نمایش گذارد.

گری نویل در برنامه اسکای اسپورت از اختلاف شدید آرتتا و اوبامیانگ صحبت کرد و مدعی شد که رابطه سرمربی و کاپیتان از بین رفته است.

آرتتا البته این موضوع را تکذیب کرد و گفت: من رابطه خوبی با همه بازیکنانم دارم و می‌دانم مهمترین چیز این است که بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیرم. تصمیمم اصلا شخصی نیست و عملکرد بازیکنان در این نظر بسیار تاثیرگذار است.


رمسدیل به یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر انگلیس لقب گرفت و نقشی بزرگ در درخشش این روزهای آرسنال ایفا کرده است

البته نکته جالب اینجاست که «ارون رمسدیل» توانست جای «برند لنو» را در ترکیب توپچی‌ها پر کند. دقیقا همان اتفاقی که برای اوبامیانگ رخ داده و ممکن است به مانند لنو او نیز نیمکت نشین شود.  

*دربی لندن بدون حضور ستاره گابنی؟

چهارشنبه در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال دیداری سخت با وستهام دارد که اگر بتواند در این دربی به پیروزی دست یابد، برای آینده و رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا امیدوار خواهد شد. آیا اوبامیانگ در بازی مقابل وستهام در لیست قرار خواهد گرفت؟ اگر در این بازی ، اوبامیانگ دعوت نشود می‌توان گفت که دوران ستاره گابنی در لندن به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول