اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فریبا: سرعت مهاجمان استقلال دفاع سپاهان را آزار می‌دهد/ با یک گل فشار از روی ژستد برداشته می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سرعت مهاجمان استقلال به خصوص یامگا و حسین‌زاده می‌تواند خط دفاع سپاهان را اذیت کند.

فریبا: سرعت مهاجمان استقلال دفاع سپاهان را آزار می‌دهد/ با یک گل فشار از روی ژستد برداشته می‌شود

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی حساس استقلال و سپاهان در روز سه‌ شنبه اظهار داشت: ابتدا اجازه بدهیم در مورد بازی استقلال و پیکان کمی توضیح بدهم. خوشبختانه در این مسابقه بدشانسی دست از سر استقلال برداشت و تیم توانست یک برد خوب به دست بیاورد.

وی افزود: بعد از چند هفته‌ای که استقلال با بدبیاری مساوی می‌کرد و در واقع برای تیم‌های دیگر بازی می‌کرد در این هفته توانست به یک برد خوب و دلچسب برسد. امیدوارم از این هفته تیم‌های دیگر برای استقلال بازی کنند و نتایج‌شان دلخواه استقلال باشد، همانطور که در هفته‌ای که گذشت یکی از رقبا متوقف شد. در بازی با پیکان هم مدافعان استقلال و هم مهاجم تیم گلزنی کردند. ارسلان مطهری یک گل خیلی سخت را زد. کسی که فوتبال بازی کرده باشد می‌داند که به آن شکل چرخیدن و ضربه زدن چقدر سخت است. 

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: رودی ژستد هم بازی بسیار خوبی را برای تیم انجام داد. قبل از این هم گفته بودم این بازیکن از فوتبال دیگری به فوتبال کشورمان آمده و به زمان نیاز دارد تا با شرایط فوتبال ما وفق پیدا کند. این بازیکن خیلی خوب بازی می‌کند و اگر یک گل هم بزند فشار از روی او برداشته می‌شود که امیدوارم این اتفاق در بازی با سپاهان رخ بدهد. 

مربی اسبق استقلال تصریح کرد: بازی با سپاهان هم یک دیدار 6 امتیازی است. پیروزی در این مسابقه بسیار سخت است اما ان‌شاءالله استقلال با پیروزی مقابل این تیم یکی دیگر از تیم‌های بالای جدول را هم پایین بیاورد. بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. 3 گل هم به پیکان زده‌اند و وضعیت تیم بسیار مناسب است. از نظر من هفته نهم لیگ برتر برعکس هفته‌ گذشته یک هفته خوب و پرگل بود. 

 فریبا با اشاره به شرایط فنی تیم سپاهان عنوان کرد: سپاهان از نظر مهره تیمی متمول است. تیمی است که از نظر تاکتیکی خوب فوتبال بازی می‌کند و تنها تیم لیگ است که یک بازیساز خوب دارد. اکثر تیم‌های لیگ بازی‌ساز خوب ندارند. سروش رفیعی خیلی خوب بازیسازی می‌کند، پاس می‌دهد و شوت می‌زند و در مجموع حواس بازیکنان استقلال باید به این بازیکن باشد. 

وی تصریح کرد: در این بازی سرعت مهاجمان استقلال به خصوص یامگا و حسین‌زاده می‌تواند خط دفاع سپاهان را اذیت کند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم چون هر دو تیم فوتبالی هجومی ارائه می‌دهند و  کارهای تاکتیکی زیادی در زمین انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول