اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صدور دستور ویژه قضایی برای ایجاد شرایط برگزاری آزمون و صدور گواهینامه موتورسیکلت در بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: به منظور صیانت از حقوق عامه، دستور ویژه قضایی برای ایجاد شرایط برگزاری آزمون و صدور گواهینامه موتورسیکلت در بندرعباس صادر شده است.

صدور دستور ویژه قضایی برای ایجاد شرایط برگزاری آزمون و صدور گواهینامه موتورسیکلت در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اظهار داشت: با توجه به گزارشات واصله، عدم وجود شرایط لازم برای آموزش، برگزاری آزمون و صدور گواهینامه موتور سیکلت در بندرعباس منجر به ایجاد مشکلات و مشقات فراوانی برای متقاضیان در این شهر شده بود که بر این اساس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با ورود به موضوع، نسبت به صدور دستور قضایی و اتخاذ تمهیدات لازم برای رفع این مشکل اقدام نموده است. 

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه با تعیین مهلت ۲۰ روزه و طی دستوری از پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان و دیگر دستگاه های مسئول خواسته شد، فوراً نسبت به فراهم سازی شرایط و ایجاد مراکز و امکانات لازم جهت برگزاری آزمون و صدور گواهینامه موتور سیکلت در بندرعباس اقدام کنند. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین از پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان و دیگر دستگاه های مسئول خواسته شده است نتیجه اقدامات خود را فوراً به این دادستانی اعلام کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول