اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

برگزاری مانور‌های متفاوت در زیرزمین تهران

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: مانورهای ایمنی در سطح کارگاه‌های فعال شرکت مترو تهران برگزار می‌شود و حتی در برخی موارد مانند ایستگاه توحید در خط ۷ که شرایط خاصی دارد، مانورها در 2 نوبت صبحگاه و شامگاه صورت می‌پذیرد.

برگزاری مانور‌های متفاوت در زیرزمین تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی امام، مدیرعامل شرکت مترو تهران اظهارداشت: به منظور پیشگیری از بروز حوادث متداول کار در فضاهای زیرزمینی که منشاء انسانی و یا طبیعی دارند، آموزش های لازم و مانورهای ایمنی بعضاً حتی به صورت روزانه در کارگاه‌های عملیاتی شبکه مترو برگزار می‌شود.

وی افزود: در برخی کارگاه‌ها مثل کارگاه احداث ایستگاه توحید در خط 7 نیز که شرایط خاصی دارند، دستورالعمل‌های ایمنی با ملاحظات سختگیرانه تری دنبال می‌شود تا حادثه‌ای رخ ندهد.

امام در ادامه افزود: عملیات عمرانی خصوصاً در فضاهای زیرسطحی، معمولاً با مخاطراتی همراه است که اگر پیمانکاران موارد و توصیه های ایمنی را به طور دقیق رعایت نکنند، خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.این امر در حالی است که نمایندگان واحد HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) دائماً در کارگاه‌های فعال شرکت مترو مراقب اوضاع هستند و موارد لازم را به دست‌اندرکاران مربوطه گوشزد می‌کنند.

مدیر عامل شرکت مترو در پایان گفت: بروز حوادثی که منجر به جرح و یا فوت عوامل اجرایی پروژه‌های عمرانی می‌شود، تبعات اجتماعی جبران‌ناپذیری برای خانواده فرد حادثه دیده در پی خواهد داشت و به همین سبب ملاحظات ایمنی را با حساسیت مضاعف و برگزاری جلسات متعدد آموزشی و عملی در کارگاه‌های ساخت مترو دنبال می کنیم تا حلاوت اقدامات عمرانی برای هیچ شخص و خانواده‌ای به خاطره‌ای مکدر تبدیل نشود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول