اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

خاطره جالب دروازه‌بان آرژانتین از عکس یادگاری با مسی +فیلم

امیلیانو مارتینز در آخرین مصاحبه خود به تمجید از مسی پرداخت و خاطره‌ای جالب از عکس یادگاری پس از قهرمانی در کوپا صحبت کرد.

خاطره جالب دروازه‌بان آرژانتین از عکس یادگاری با مسی +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، دروازه‌بان تیم استون ویلا که در 2 فصل گذشته توانسته به یکی از بهترین گلرها دنیا نام گیرد در خصوص لیونل مسی صحبت کرد.

امیلینانو مارتینز که دروازه‌بان دوم آرسنال بود، با رسیدن به تیم استون ویلا نمایشی درخشان از خود نشان داد و توانست به دروازه بان اصلی آرژانتین نیز نام گیرد. او عنصر اصلی قهرمانی آلبی سلسته برای کسب کوپا بود و مسی پس از این جام او را یکی از بهترین گلرهای دنیا دانست.

او در مصاحبه با اسکای اسپورت در خصوص فوق ستاره آرژانتینی صحبت کرد و گفت: مسی بازیکنی خارق‌العاده است، او به ما کمک کرد که قهرمان کوپا شویم. من در زندگی‌ام ندیده‌ام که کسی انقدر خوب فوتبال بازی کند. همه چیز سخت شده بود و در بازی نیمه نهایی و فینال او همه کار کرد.

امیلینانو مارتینز در خصوص اظهارات مسی که او یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیاست، گفت: خیلی تکان دهنده بود. یادم است پس از اینکه قهرمان شدیم، او بهترین بازیکن جام شد و آقای گل این رقابت نیز نام گرفت. پس از کسب این جوایز پیش من آمد و گفت بیا با هم عکس بگیریم و خیلی هیجان زده شدم که تو واقعا می‌خواهی با من عکس بگیری؟

وی ادامه داد: من با احساساتی آغشته از هیجان گفتم، بله بله حتما و پیش خودم گفتم که چقدر این بازیکن دوست داشتنی و خاکی است. او ذهنیتی برنده دارد و این مسئله خیلی روی آرژانتین تاثیرگذار بود.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول